Tabung

19 March 2014

Hadiah dah terima.TQ Penganjur dan Sponsor

Hati manyak hepi sebab dpt brg free...
Baru smlm / 2hari lps aku tya penganjur,mane adiah aku.
Tup2 rini dh smpi..hehehe..nampak sgt aku gelojoh..hahaha
Aku bukan ape..aku takut brg tu x smpi..Sb penganjur kata dh bg maklumat Isnin lps.
Aku rsa mcm xlogik la klo smpi skrg xsmpi2 kan? Hihi
Rupa2 nye sponsor pos biasa je then duduk plak jauh nun kat Terengganu..
Sama negeri plak dgn sy..hikhik...
Akhirnye sampai jugak adiah tu...
Aku menang sb join contest Teka Silang Kata..dpt adiah saguhati..ekekeke
Nanti kne google lah cara pemakaian.sbb ak xpnh tahu cmne nk pakai..hehehe..
Nak tahu ak dpt ape?? Jeng....jeng..jeng......


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:i
Sorrylah xleh nak uplod...xtahu npe..line xkuat agaknye kot...nt ak update blk pic ble line dh ok..korg cuba teka dulu lah..kikiki... (Dh update kat bwh tu)

Thanx pd Syaf ye sbb sudi bagi adiah ni..dan thanx pd penganjur sbb pilih aku walaupon bkn dpt adiah utama..hikhik..Syukur..




4 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak. ehhe baru nak tengok hadiahnya. hihiii. singgah sambil menabung sini~~~

Unknown said...

Singgah sini :)

Jemput akak singgah dan follow blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

penaberkala said...

kena upload gambar hadiah tu nanti
mau tengok jugak

Unknown said...

Tahniah la cik cammy dapat hadiah.. :D tak kira la hadiah aper pun... janji hadiah kan.. :D