Tabung

05 March 2014

Sibuk nak komen jugak..Hahaha

Kat sesetgh blog aku dh komen da pasal ni.
Bajet mcm malas nak buat entry tp mcm terpanggil2 plak tgn ni nak menaip pasal ni..
Hahaha...Pasal sape lagi kalo bukan Hanez Suraya..
Kan dia tengah hot2 sekarang ni...

Masa mula2 dlu aku suka dia berlakon..
Sebab bile aku tgk dia, ak tingat kat kwn aku..
Sebijik mcm dia..Suka bergaya..Cara bercakap..Muka pon lebey kurang gak..
Memang nampak cntik la blh kata..
Aku memang suka benda2 yang cntik..Lagipun dia berlakon kira oklah xde kaku sangat..

Tapi sejak keluar kontroversi ni aku mcm x suka jadinya.
Masa dia dgn Awi Rafael dlu aku x amik port sgt sbb ak xminat kat Awi tu..
Kes skrg ni macam xleh di terima akal ble dia bg jwpn mcm tu..
Maybe sebab aku seorang isteri..
Kalo aku x jadi isteri lagi, ak xtahu la pemikiran aku mcm mn plak kan??

Sepatutnya Hanez buat PC tu untuk minta maaf je..xpyh nak belit2 cete nak tegak benang basah...

Siap minta si isteri jantan tu plak mintak maaf dgn dia..
Skrg ni sape yg buat salah? Hhuhu..
Kalo ko kata pon ko kenal jantan tu baru je lagi x seperti isteri tu dakwa..
Aku rasa benda tu xde isu pon..
Skrg ni yg jadi isu, ko tu dh berkwn dgn laki org..
Ko dh tahu status laki tu...Yg ko still melayan dia kenapa?
Itu isu yg sdg diperkatakan bukan bila ko kenal dia??
Ada paham x Hanez??
Kalo iye pon x sbr nak bkwn ngn laki tu tunggu la kes dia selesai dlu ke ape ke..

NI kes dlm proses lagi ko dh cakap kat media yg laki tu duda..
Pandai sangat menipu ko ni kan??
Dah tu x kan baru kenal bape hari ko dh ajak dia pegi bercuti, berpelok sakan bagai??
Macam x logik plak kan?? Iye2 je siap ada tarikh mula2 kenal 20/12/2013 eh?? Btl ke??

Kesian si isteri..

Mesti kecewa gila sb si suami buat mcm tu..Siap ikut sekali buat PC..
Memalukan si isteri..Konon nak cari kebahagiaan baru..Perghhh ayat ko kan??
Dapat yg muda, yg terdedah sn cni, terus lupa pd isteri yg dh susah sng dgn ko..
Lelaki yg jenis mcm ni, memang patut kne sula jer...


p/s : kepada liyana, awak tabahkan hati.teruskan hidup besarkan anak2, jgn pndg blkg.Takpe, arini suami awak buat awak...nanti dia akan dapat balasannya..Xperlu doakan yg buruk2..Tuhan tahu ape yg berlaku ni..Mesti ada hikmah...Mungkin awak lebih bahagia slps ni..Anak2 segala bg awk, so fight yr right...Awak berhak tuntut ape sepatutnya..Mula kan hidup baru dan buktikan pada jantan tu yg awak pon berhak bahagia tanpa dia.. :-)

6 comments:

IdaShazana said...

perkahwinan satu perjudian.... sedihnya

msredcheesecake said...

akk tak berani nak judge sbb tatau citer keseluruhannya.... yg penting, kita sama2 pompuan jgn aniaya sesama kita

Umi Qi said...

Kan mama arfan...pening la ckp putar belit...fuhhh

Cik Puan Rara said...

sakit hati,mls amik tau dh.hehee

intan ismail said...

dah follow mummy..
whatever yg berlaku kesian pada anak2.. walau mcm mne pun si isteri dh bersusah payah lahirkan zuriat si lelaki tersebut.. sedih.. :/

diana said...

paling kejam si suami tu la..sakit je hati tengok dia dok sokong si perempuan muka pucat tu..hehhehe