Tabung

11 August 2014

CPUV On Going

Alhamdulillah Nuffnang atas kebaikan hati anda memberikan saya iklan berbayar ni..Dh lama saya menunggu tau kedatangan iklan2 ni...Akhirnya menjelma jua anda yer..Walaupon harganya x semenggah mana, tp saya bersyukur jua...Kihkihkih...Lama2 lah sikit bertempek kat ctu yer...Korg2 pon sudi2 kanlah jari jemari tu menekan iklan yg ada kat blog aku ni..Jangan lah malas sgt ye..Nanti aku bls lah balik..ekekeke :-p

Nampak tu ada 2 iklan tgh menari2 hehehe...Korg tlg klik yer..Bantu aku..

Eh2, tp kan...kenapa yg aku cashout bulan June lepas smpi skrg ak x terima check tu yer?? Nuff masih x emelkan aku pape pon pasal benda ni..hairan lah..Walaupon x banyak, tp blh gak tampung minyak aku seminggu..huhu..HELP!!!

15 comments:

IdaShazana said...

cayalah

Anonymous said...

tahniah.. :D

Husna Yusof said...

tahniahhhh :) sempat bg duit raya juga hehehe

Unknown said...

Sebulan lebih baru dapat cek tu mama

Umie Amirain said...

selalu makan masa juga cash out duit nuffnang...ape2pon tahniah yer

Cik nadya said...

wah. tahniah2 :)

NrlAidaHml said...

Wahh rezekii tuu..hihih..Bile mila cash out kan? kalau bulan June, dia akan proses in July..lepas tu dia akan byr somewhere in August..Selalunya macam tu..

drshikinzainal @ ekin said...

Woooww..
Alhamdulillah kalau boleh tampung petrol sampai 1 week.

mila said...

dr shikin : alaa opis sy dekat je..so bpe sen je pon kne isi seminggu hehehe....wah kelas ko pakai sen je minyak hahaha

Awana MH said...

Tahniah..:)

sitirohaida said...

tahniah..banyak yang on going tu

Asha Lya said...

done tahniah kak byk tu

IntaNBerliaN said...

murah rezeki... tahniah ;_)

Unknown said...

haa... dah masuk pun... syukur alhamdulillah... :D bab cashout tu tak tau la tak pernah buat lagi...

norhasnizakhalid said...

rezeki tu.. mama ermm.. cpuv takde melekat pun.. nuff tak sayang daku lagi..