Tabung

28 August 2014

Mesin basuh lagi...

Masih cete pasal mesin basuh aku..Hehehe...Saje nak update...Semalam org tu dh hantar mesin basuh aku..wahh rindunya aku kat dia..Ekeke..Lega bila dpt tgk dia balik umah...

Dan...nak tahu ape jadi kat dia??? 
Dh elok seperti biasa..Xde dh benti2 mcm sblm ni....Haaaa..blh plak baiki..Aritu sibuk suh aku tukar brg tu..Mesti takut kan, bila aku cakap aku nak buat repot kat tribunal...Hampeh sungguh cina punya permainan..Mujur aku x bodoh2 jer ikut, kalo x buta2 je dapat duit aku....

Sebabkan mesin aku dh baik spt sedia kala, so aku x kisah la terpaksa byr RM75 tu kat dorg..Pandai plak dorg cakap, ktorg dh baiki yg rosak tu, x tukar....So duit yg u byr tu kira upah la..Eh2, mcm tu plak...Org yg call aku tu cakap lain, ko cakap lain..Nth la...Mls aku nak amik port kalo jenis org putar belit ni...Mujur mesin aku elok semula..Syukurnya rasa...Rindu sgt kt dia tau..Ekekeke...

9 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, alhamdullilah. lega dengar akak dah dapat balik mesin basuh. dah elok pula tu. hihiii kena kasi gertak sikit baru depa takut ekk

Asha Lya said...

Memg pyah klau x da mesin basuh kn

permatabiru said...

EE..XPATUT LA...KLU DAH Janji nak bg balik kena bg la kan..

MyCherita said...

Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking dari segmen Nak URL Blog #10 by mialiana.. salam perkenalan, salam ceria dari MyCherita

Norhasniza Khalid said...

takde mesin basuh rasa seksakan.. hihi

QasehnyaRania said...

kan kena gertak je..
dear, thanks tau singgah kat blig sy. maao x dpt bw. tgh berpantang skrg.
lps ni blh la bw seperti biasa :)

tima kasih ye..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Saya pun penah kena tipu ngan cina yang baiki flush rumah sewa saya. Terbang RM500. Tapi, saya turutkan sebab dah terpaksa.

Aina Akmal said...

Dia cakap putar belit macam mesin tu berpusing. Hehehe.

~MommyAqilMedina~ said...

Fuh..sabar je lah..boleh pulak macam tu kan..memang diorang ni saja nak kenakan ni..lepas ni akak pon kena beringat..kalau tak, memang sedap je alh diorang makan duit kita kan..Selamat basuh kain cammy..hihihi..