Tabung

30 August 2014

Rupanya nak makan sendiri

1tahun 4bln.. banyak benda yg dia belaja dan blh buat sendiri sekarang ni..patutlah sjk akhir2 ni kalo ak suap dia xmo makan..Aku ingatkan dia dh kurang makan.. nak cakap x reti lagi..so duk geleng2 jelah sambil cakap xnak xnak.. anak2..si mama pon time ni masih xphm lagi maksud di sebalik xnak anak tu..

So semalam aku saje2 bagi dia makan sendiri mee 0..aku bwk balik mee yg opis ak buat portluck.banyak x hbs, tp ak bwk blk sikit jer pon...utk laki aku sbnrnya sbb mlm td ak x masak..hehe.. 

Bila aku bagi dia makan amboii bukan main ske.mula2 mmg dia wt main2.. tp aku ajar masuk mlt, baru pandai makan. 1 1 dia amik mee tu.geli hati tgk dia makan..tp hepi lah hati ni sb anak nak berdikari..rupanya mesti sblm ni dia nak mkn sndiri cme ak yg lambat nak phm.hehe.. dah besar pon anak aku ni...

utk kenangan aku...nanti Arfan dh besar nk tnjk kt dia...dia dh pndi mkn sndiri umo 16bln..hehe..Blh jgk nt buat rujukan kot2 utk adik2 Arfan..hikhikhik.. 












 Geli hati tau tgk dia makan.mmg bagus x de tumpah sbb dia mkn semua mee kuning tu..Yg paling lucu pic yg ad mee kt pp tu..dia pn pandai sibuk gelak jugak ble ak gelak.hehe..Anak mama dh besar..Yeahhhh..syukur YAAllah dgn kurniaanMu ini.

9 comments:

TunSha Ayunie said...

yeyyyy !! dah pandai makan sendiri... moment yang berharga kan :) alhamdulillah...

Norhasniza Khalid said...

tite dah besar.. mestilah nak makan sendiri... hihi

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Rupanya sebaya dgn anak bongsu saya.
Die lahir 15/5/2013.
Safiy Arfan?

Aina Akmal said...

Bersungguhnyaa dia makan. Hehe. Comeell!! :). Hehehe.

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololoo nak mkn sndiri rupanya =)

Aty_Fared said...

heheh..kelakar tau perangai anak2 ni.. :) besh kan tengok perkembangan derang...

acik idah said...

Good boyy..! :) dah boleh makan sendiri yer... good berdikari... :)

nor nazliana said...

seronok tengok telatah diorang kan..layan jer lah..

~MommyAqilMedina~ said...

Alahaii..comelnya Arfan menikmati makanan..memang dia enjoy sangat dapat makan sendiri..lepas ni memang kena biar dia suap sendiri kan..hehee