Tabung

24 August 2014

Permudahkan urusan hambamu YaALLAH

Arini dapat berita sedih..Tak sangka kan, dlm kita buat baik dengan org rupanya ada org dengki dengan kita..Kalo dengki benda yg biasa2 jer xpe, ni melibatkan maruah kita..Melibatkan masa depan kita..Allahuakbar, besarnya dugaanMu YaAllah....Engkau berilah adikku ketabahan yang tinggi di dlm mengharungi dugaan ini..Bukan satu dugaan yg kecil buat beliau..Bukan salah beliau, bukan mslh beliau..

Kami semua adik beradik mendoakan mu wahai adikku yg tersayang...Kami akan sentiasa support kamu walau ape pn yg terjadi...InsyaAllah doa org2 teraniaya akan didengar Allah...Mohon saudara seIslam semua juga mendoakan utk adik saya yer...Semoga segala kebenaran cepat2 terbongkar dan maruah adik saya di bersihkan semula..

Dan saya nasihatkan pada beliau agar saman malu pada pihak yg membuat fitnah tu...Pendapat korg agak2 patut tak?? 

6 comments:

TunSha Ayunie said...

boleh je kalau nak saman malu dear, kalau dah libatkan aib diri sendiri :)

Norhasniza Khalid said...

mama pernah alami situasi begini.. kalau nak dipanjangkan.. sampai bila pun tak habis, tenangkan diri dulu,.. fikir betul2 sebelum abik tindakan, .. memang malu, tapi benda dah jadi kan, kita serah pada Allah je dear..

Asha Lya said...

bykkan besabar ya sis..kita mohon yg pada yg esa.pasti ada balasan buatnya

Sally Samsaiman said...

kalau dah tahap mainkan maruah dan harga diri, beri la kes ni kepada org yg lg faham...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Kenapalah sampai nak aibkan orang.
Kalau boleh buat perjumpaan dengan semua yang terlibat. Minta yang mengaibkan tu buat penjelasan di hadapan semua orang tentang apa yang berlaku. Saya rasa perlu minta maaf secara terbuka juga.

Aina Akmal said...

Semoga Allah memberi kekuatan. :)