Tabung

20 August 2014

NUFFNANGERS

Sebenarnya aku malas nak buat entry ni, tapi aku rasa aku kena buat2 rajin jugak ..Kang blog dh start terabai dia akan berlarutan terlalu lama..So x boleh dibiar dan diamalkan selalu...

Arini aku kat opis agak kebosanan..Bos pagi n petang ada meeting..So ak sorg2 dlm bilik...Tengahari tadi ada jamuan hari raya kat pejabat org lain...Pejabat aku buat semalam..Gila meriah, tp xkan ada entry untuk jamuan opis aku sebabnya aku xde amik gambar..Hahaha..Sebab mls nak pegang henpon..Kang mn nak mkn, mn nak bergambar..So sudahnya biar je henpon ak rehat2 je dlm laci..Ekeke..Kalo aku rajin, ak up la sikit pic yg mn rakan opis aku ada share kat wasap tu..Hehehe...Opppss..ok aku melalut da..STOP IT!..

Kalo nak tahu aku hari2 buka acc Nuff aku tau..Hehe, nak tgk la jugak bape sen sehari duit tu berjalan..ekeke...Walaupon x banyak, tp bila ad yg ON GOING tu rasa mcm dihargai jer..Takpelah pelan2 kayuh org kata..Kang kalo terlebih kayuh takut tersembam plak...Hehehe....

Terima kasih x terhingga la kepada rakan2 blogger ak yg sudi drop komen, walaupon ad yg x tgl komen tp still jenguk blog ak ni...Baca2 then terus pangkah..Ak pn sll jgk buat mcm tu..Kdg2 suka bace je, mls nak menaip so xde lah jejak komen tu..Takpe2, ak x mrh pn..Hehehe...Tp kalo rajin sikit kan?? kan?? klik la iklan Nuff tu utk aku hehehe..Terima kasih daun keladi :-)

Ada tak muka korg kat situ?? hehehe..Thanx tau, tanpa korg blog ak mesti kusam je :-)

6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

lepas ni baru ada muka iolss sebab baru sempat datang...

dear anies said...

rajin noo ;-)

Mastura said...

lepas ni nampak muka mas pulak dekat situ..hikhikk...

-happy blogging-

Unknown said...

ramai nuffnanger tu mila..jeles laa hehe :)

noah said...

banyaknya...mmg jeles... :)
blogwalking
http://electricalsembangkosong.blogspot.com/

drshikinzainal @ ekin said...

Sekarang dah x sempat nak slalu BW.
Masuk kerja till kluar balik rumah, kadang2 sempat pgg masa.lunch.time je.