Tabung

21 August 2014

Pujaan Hati

Tak de yg lain hanya dia je permata hati ak skrg..Selain family dan suami lah...korg ni kalo ak xtulis gni kang ckp ak x syg kuarga / suami plak...bkn blh kira..hehe...nak thu sape? kalo dh lama bace blog ak mesti thu...klo bru dtg sini..meh ak nk gtau sape..hehehe...jeng..

jeng...

jeng...





















mcm poyo jer..mcm lah ad yg amk kisah..suspen nth pape..hahaha

.
.
.
.
.
.
.
.
.


..

.


Anak aku lah...si Arfan tuh. dia ni obses dgn brg2 tu..beg oren tu kdg2 dia ltk kat lengan mcm bwk henbeg..dia belaja dari sape pn xthulah..kiki...Arfan, awk tu boboi..jgn pgg beg mcm tu tau..risau mama..ekeke

Bedak tu kalo ak lalai sikit kan lupe nk tutup cnfrm hbs la 1 botol dia tuang...lantai umh sll jugak lah bermandikan bedak..ak sabar je tgk peel dia ni...kdg kua jugak suara halilintar ak..kikiki...

Syg budak kecik ni!

9 comments:

Alynn Azman said...

Assalammualaikum..terima kasih info pd saya..done follow sini :) igtkan xde luck .. utk segmen segmen zamani abe :) .salam perkenalan salam ukhwah .

Zai Zamree said...

Aqil pon suka main bedak.apa yg best sgt pon xtau la...haduiiih

Ibu Lala said...

Bukan mak la kalau x syg anak kan. Ha ha ha. Terbayang cane la dia bw beg oren tu. Comey.

drshikinzainal @ ekin said...

Saya baru ni beli anak patung Doraemon sebab saya yang suka.
Tapi, dah jadi rebutan 3 teruna pingitan ni pulak.

Unknown said...

hehehe... nasib tak jadi hantu siang yer... mandi bedak... :D

Ein said...

sapa x syg anak ooii..hihi..tp bedak ngan budak mmg x dpt dipisahkan..anak2 gua pn ada sejarah dgn botol bedak ni

Ein said...

sapa x syg anak ooii..hihi..tp bedak ngan budak mmg x dpt dipisahkan..anak2 gua pn ada sejarah dgn botol bedak ni

MisZ FyZa said...

Hee..budak mmg suke main bedak..kompem ditaburnye kat lantai..

Aina Akmal said...

Adik saya dia main bedak dan di tiup2 ala-ala salji. Kononya nak tiru Frozen siap nyanyi let it go lagi. Hahaha. :3