Tabung

28 August 2014

Buku Amalan 24 jam dlm Kehidupan Rasulullah

A big thanx to kak Aselawati sebab sudi hadiahkan saya buku ni...Serius saya terasa kerdil sangat bila baca buku ni....Banyak yg sy x amalkan selama ni rupanya....Dari sekecil2 benda..Nampak mcm remeh tapi sebenarnya banyak pahala...Banyak sunnah yg saya x amik peduli rupanya selama ni...

YaAllah....sy baru bace sikit2 buku ni..Belek 2,3helai muka surat...Rasa nak nangis pon ada..mcm jahil je rasa..Padahal semuanya benda2 mudah kot...Takpernah nak praktik dlm hidup....So sy sangat2 berterima kasih kepada akak Aselawati...Buku ni sangat2 berguna untuk saya dan kepada sesiapa saje yg membacanya...Sape2 nak beli blh la beli yer..Hehehe..sy dpt free je :-D

Jika diizinkan saya akan kongsikan kandungan buku ini 1 per 1 yer...Semoga segala manfaat ni kita akan dapat bersama2 hayati....



6 comments:

Norhasniza Khalid said...

rasa macam nak memilikinya pulak..

Mila Hilas said...

mamaniza : mmg patut dimiliki...byk benda mudah utk dpt pahala sbnrnya kite x buat..

TunSha Ayunie said...

seronok baca tentang rasul kita terdahulu :)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Ye lah.
Nampak macam best sangat tengok tajuk pun dah tau.

Aina Akmal said...

Macam best je buku ni.(^▽^) nak kena cari nanti. :)

~MommyAqilMedina~ said...

Macam bagus buku ni..nanti nak carilah kat kedai buku..boleh tambah ilmu dan perbaiki kehidupan..thanks cik cammy sudi share..