Tabung

13 July 2014

JERMAN Win... Aku tak sahur

Yehaaa..aku suka Jerman menang..Walaupon aku tak tengok game tu haha..Anak buah aku mesti kecewa sbb dia berlagak sgt cakap Argentina akan menang....Semalam jam 2 lebih aku tido....Sampaikan pagi ni aku x sedar waktu nak bersahur...Sedar2 je laki aku dh balik dari kedai cakap dh azan..Hehehe..Takpelah...

Sape suruh taknak tido awalkan ..Bukan aku saje xnak tido tapi mata aku ni xmo lelap xtahu kenapa..Bajet kalo mata xnak tido gak, nak tengok la game tu..Last2 dh kol 2.30 mata dh ngantuk...Hehe..Anak bangun nangis pon, aku rasa mcm mamai2 lagi hahaha...Anak ak smlm tido kejap2 bangun kejap2 bangun..Nape ntah dia x lena.huhuhuhu..

Dia masih cirit..Pagi td papa dia mandikan kol 6 pg..xpasti lah berak masih cair ke tak...Cirit dia tu bukan cair biasa tau..Tapi mcm air yg keluar..Langsung takde ketul2...Hairan aku..Tak tahu ape punca..Dh 3 hari mcm ni..Agak2 perlu x aku pegi klinik? Tapi dia makan ok..Takde muntah2...Dan dia jugak aktif...Harapnya xde pape ..

p/s : Ada sorg wanita ni buat status kat fb, katanya kalo Jerman menang dia akan keliling KLCC secara berbogel...Siap minta PS lagi status dia tu..Hahaha.bodoh yg amat....

2 comments:

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Saya x tengok bola pun tapi mata ngantuk jugak..maybe penat keluar gi beli baju raya ngan anak2 semalam.

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Jemput singgah sini..
Antioxidant & Free radical #1.