Tabung

19 July 2014

Ak terkena sihir

Kawan aku ni memang ak xpnh pn kwn rapat..kat skolah dulu pn stakat senyum2 je time jumpa..tu pn xdelah kerap bnr jmpe, kdg tu x snym pn, buat xtahu jr..haha jht tak? eh...x jht sbnrnye sb x berkawan kan so xde rsa pape lah..

skrg ni klo kt fb pn xde nk tegur2..so bila ak kne sihir dgn di, ak rsa mcm x patut dan sgt2 tkejut..knapa dia bt ak mcm tu.npe dia skt hati dgn ak? mcm2 yg aku pk..smpikan ak dh xthu nk pk ape dah.

tak sangka kn, di zmn canggih mcm ni msh ad yg percaya perkara karut2..ak mengucap pnjg..huhu..

mcm ni cetenye..
.
.
.
.
ak namanya dia Siah..siah tetbe dtg umah ak..siap skali dgn mak dia dan budak kecik.ak xtahu budak kcik tu maybe adik dia kot..ak dh pelik da..wtpe dia dtg umh ak.pdhl ak xpnh bkwn dgn dia..dlm byk2 kwn knapa dia plh aku..msa ni aku dan arfan ad kt umah..

bertambah pelik bile dorg tido umah ak..siap mak dia pn skali..dh la lgsg xde cakap ape2 dgn ak..kalo korg heran  x? dtg x berjemput pn tp bt umah mcm umah sndiri..mak dia ikut suka je nk tdo mn2..bila ak tanya xnk ckp..ak serius hairan.. ( ak nk menaip ni pn ak takut tau )

ak mmg dh rasa lain mcm.bile ak cete kt laki ak, laki ak diam je..lgsg xde respon..anak aku pn len mcm..kejap2 ak perasan adik si siah yg aku lyn.pdhl aku pgg anak aku..aku xtahu nk bt ape..aku tya mak siah, npe x blk umh..tp dia bt2 tdo..

lepas tu kan..ak rsa umah ak dh len mcm..dorg buat suka hati je..siap aku dihalaunya..dorg guna dapur umah aku..bile ak mrh2 dorg mrh ak blk mcm ak plak yg menumpang..

time ni ak dukung anak aku..tp ak xtahu mcm mn anak aku xde tp adik siah yg dkt aku..aku dh menangis da..mlt ak cbe bca ayat al-quran tp mcm terasa berat.bila ak bcakap, suara aku x keluar..ak cbe menjerit tp xde sape dgr sore aku..siah n mak dia dh tglkan aku kt dapur sorg2.

aku cri suami ak..dia kat toilet..ak pgl2 laki ak..tp dia bt xtahu..time ni xyah ckp la ak dh meraung2 tau..ak xtahu nk mtk tlg sape..serius aku mati akal..ak nk g amik anak aku..tp xde.anak aku ghaib..serius..aku rsa mcm nak gila..ak pgl2 anak aku tp xde jwpn.yg ad cme adik siah yg menakutkan tu..

Ak ktuk2 bilik air laki ak, tp mcm dia x dgr tau..ak bcakap tp mcm bckp dlm dunia aku sndiri xde org dgr...ak nk keluarkan sesuatu pkataan tu tlalu berat..knapa ak yg dipilih siah? ape slh ak pd dia pn ak xtahu..

ntah mcm mn..ak dh meraung2 ni sbb semua org yg ak syg xde..terutama ank ak hilang xleh dikesan..blh byg x cmne perasaan ak..pdhl sblm tu ak pgg dia..secara tetibe xde..mmg meroyan wehh..Allahuakbar..ape ak nk buat ni..

ak pgl siah n mak dia, tp dorg xlyn.dorg gelakkan aku dn buat umh ak mcm umh dorg..seme brg dia ubah..ape jenis sihir dorg gunakan kat aku ni..

tetibe....dgn izinNya..

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aku terbuka mata dan tpandang

.
.
.
.
.
 .
.
.
.


 .
.
.
Arfan di sblh aku tgh tido dgn nyenyak..

Allahuakbat..aku bermimpi rupanya..
mimpi di siang hari..
trs ak amik hp dan lihat jam dh 2.45ptg.


cepat2 ak msj hubby ak..

kemudian ak mandi dan solat.

serius ngeri mimpi aku.
mungkin ak cete x ngeri sgt.tp dlm mimpi tu serius ngeri..

ak sedar mulut ak mmg ternganga luas gara2 dlm mimpi ak mmg tgh menjerit tp sore xnak keluar.

ape motif ak dpt mimpi cmni? dan knapa pmpuan tu ad dlm mimpi ak? jd jahat plak tu..Mujur hanya mimpi

nauzubillah..semoga dijauhkan dri pkara2 yg tidak diingini.

5 comments:

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Ngeri..Ingatkan betul tadi:)

shalimar yusof said...

Moga2 berada dalam lindungan Allah..jauh dr hasad dengki org...

~MommyAqilMedina~ said...

ya Allah..sabar je lah..ingat kan betul tadi..minta simpang malaikat 44 lah kan jadi macam tu..hehee

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Takut kan kalau betul2 jadi. Eeeeee..seram.

Akif Imtiyaz said...

Ngeri btol mimpi ni..