Tabung

17 July 2014

Mini GA #27 - Intan Berlian

Hai korg semua? Nak duit raya tak? Tp bukan untuk mak2 ye, untuk anak2 korg yg umo bawah 12 tahun..Hehehe..Jom lah korg terjah entry ni..Ada mcm2 syarat tp yg pasti syarat nye x membebankan pon.Hehehe...Cepat2 sebelum segmen ni tamat...hehehe...Hadiah dia RM5 untuk anak korg ..Kalo ada 10 org pn, ltk je semua nama2 tu tp pastikan bwh 12 tahun yer, hehehe...

aku dh sertai pn..haha..bab2 duit ni memang cpt je aku..harapnye ad luck Arfan..kihkih..

Thanx sis Intan Berlian kerana sudi bg anak2 kami duit raya :-)

3 comments:

IntaNBerliaN said...

As salam...

thanks utk entry ni...

btw good luck :-)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Blogwalking...
Jom singgah sini Mini Giveaway #27.

cik mah said...

Gud luck arfan...semoga murah rezeki...