Tabung

16 July 2014

Kad Raya Pertama

Yeaaa pagi ni aku terima sekeping kad raya dari seorg blogger..Aritu blogger ni ad mtk alamat mn2 blogger yg nak kan kad raya..So aku dgn tak malunya bagi details..hehehe...Rasa hepi je..sbb zaman skrg ni org dh xde pakai kad raya..x best kan? sbb xde kenangan...sbb tu bila dpt kad raya dri blogger ni aku rasa teruja..hahaha..

tadaaaaa...


nak tahu drp siapa? jom scroll... ececeh mcm lah surprise sgt..hehehe...

.
.
.
.
.


.
.



jom tergah blog comel beliau yer :)

kepada mummy irra..thanx banyak2 tau bg kad raya utk mama Arfan :)

8 comments:

nor nazliana said...

kumpul2 jgn tak kumpul hihii..

Asha Lya said...

Tahniah akak seronok kan dpt kad raya nostalgia

Zuhaira Nasrin said...

bestnya kad raya dah sampai.hihi

ZUKI DIN said...

As salam. Abe Kie pun tertunggu2 kad raya yg Mommy Ira janjikan. singgah sini n follow. no 559. jemput ke blog sy. tq.

~MommyAqilMedina~ said...

Wahh dapat kad raya!!double seronok!akak dah tak pernah dapat kad raya sejak dua menjak ni..huhuhu..

irrayyan said...

Eh abe kie xdapat lagi kad raya?

irrayyan said...

Sama2. salam kenalan. Wlpon kita hanya berjumpa di alam maya. Mana tau one day boleh jumpa2 kan.

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Saya pun dah dapat dari mommy Ira.
Cantik kadnye..