Tabung

06 July 2014

Selfie????? Not for him

Susah btl nak amik gambar Arfan..dia memang bukan kaki selfie...Kalo aku tgk anak org len..bkn men menyengih kalo kne acu dgn camera..Tapi ank aku mcm nk berperang kalo aku suh sengih atau poaing..Hahaha..xpenah nak duduk diam.geram betul aku..cmne nak ajar ye? hehe..Laki aku kata..bagus lah mcm tu..jgn jd mcm Mama (akulah tu)..padahal aku pn bukannya kaki selfie sgt..kenkdg je tu pn bkn uplod kt mn2..just utk simpanan je..hihi..

Kalo aku amik pic anak aku mst jadi gegar2..yelah sbb dia xreti duduk diam.Mama yg stres tgk anak mcm tu..hahaa..nak amik pic elok2 xblh.



Ni pic smlm lah ni kat umah akk aku..org lain naik yg tu belakang dia duduk dpn.haha..Lantak lah Arfan asal hepi..

budak jakun xpenah hayat nampak kambing..hehw. laki aku siap benti tepi nak bagi dia tgk..sudahnye ngamuk2 xnak gerak balik..hahaha..



ni plak pic masa Arfan ikut aku pegi opis...gegar2 je pic semuanya..hahaha..gara2 Arfan xnak ddk diam.Maafkan Mama SA yg syok sendiri.kikiki

10 comments:

Pn Sheila said...

Aktifnya arfan.. salam Ramadhan :)

Cik Asma BLuppy said...

sabar jelah mama oii

mOoN IzzaN said...

hehehe.. sama mcm aisya.. org nak snap pic dia, dia pun sibuk nak pgang hp jugak.. adoi..

mommycha a.k.a kak jenab said...

hi hi hi......:)
salam kenal.
ecehhh..baru nak berkenalan katanyer...nama kite mommycha!

Aty_Fared said...

anak saya suka amik gambar...hahaha..menurun perangan mak nya gila kamera.. tapi kekadang susah gak nak soh di duk diam kasi gambar cantik.. hurrmm.. gitew lah kanak2 aktif yer.. :)

Khai♥Rin : anies said...

tggu arfan besar sikit la boleh berselfie selalu ;-)

Wak Gelas said...

chomeyy gakk tuu., ehHHee

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Haha apsal Arfan naik kete terbalik?

MisZ FyZa said...

Hee..kecik lg x pandai 2..mcm nayli lu x geti gak..da beso skit ni..die amek hp..selfie sorang2..bl ngk smule gallery penuh gambo selfie die..huhu

shalimar yusof said...

NS xkaki selfie...tp dpt kat Zaryth plk suka selfie...iskk...ayhnye ngajor..