Tabung

16 October 2014

Bersiaran dari office

Pagi tadi bangun tido terus aku sms bos tanya boleh x bawak anak dtg opis..Lambat jugak bos reply...Kata 'ok'..So siap2 lah aku nak dtg opis...Skrg ni aku tengah berperang dengan Arfan...Pening la...Mesti bos aku bingit je..Nak mrh x boleh..Hehehe..

Skrg dh 11 lebih, lincah lagi dia main.dh bape kali terhantuk bucu meja..Kesian plak..Tu lah jalan x pndg kiri kanan atas bwh cmtu lah...Sibuk nak sepahkan bilik aku ni.dh la memang dh bersepah da.haha...Kul bape nth nak tido ni...

Laki aku baru pas kol.Katanya kete viva buat hal...Jadi lagi mcm aritu..Tgh2 jalan tetibe jadi slow...Mcm xleh nak bergerak.Kena guna gear 2,3 mcm tu...Aduhai..Geram plak rasa haih..ada je benda nak rosak...Dh la aku nak guna duit utk byr taska Arfan..Katanya ada 0 yg mn anak lahir bulan Januari - Jun 2013...Jawabnya kena korek la yg mana ada sikit2 tu..Memang xleh nak menyimpan lagi r skrg...Bila ada duit sikit je, ada je benda yg xkena..Ada je yg kena guna duit tu..Apesal ek?? Duit tak berkat ke? huhuhu....Alahai...think +ve jelh..Tu mujur ada duit kan? Kira rezeki jugak tu..Dia dtg time ada duit..kalo dtg mslh time xde duit lagi masak nak cekau kat mn...X berani nak pinjam2..sbb hutang lama pn lom langsai hehehe...

Doakan semoga aku sekeluarga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan..susah tau kalo guna 1 kete je sebab aku laki bini lain2 destinasi, waktu keje pn x sama...Pening2

12 comments:

Safirul Amar Azmi said...

semoga sentiasa dimurahkan rezeki, takpe, tuhan uji kita tu, ada lah rezeki tu nanti...sabar dan bawa bertenang

Z@i Z@mR33 said...

slalu cmtu la...time nk pkai duit byk tu la yg nk jd memacam

Tihara said...

selalu juga jadi macam tu
moga rezeki tuan blog simurahkan Allah S.W.T, amiin :)

Asha Lya said...

Bykkn besar ya sis anggap ni dugaan kecil

Asha Lya said...

Bukan bsr besabar sory tertypo hhe

Diana Rashid said...

kena beli motor la satu..untuk kecemasan waktu2 gini..Memang pun,selalu jugak jadi gitu..bila kita menyimpan je.banyak sikit,dah nak suruh keluar kan..lepas tu simpan lagi ,masuk 4,5 bulan dah kena keluar.selalunya bab2 rosak ni la..sabar je la ye..Semoga murah rezeki..

Mar Mansor said...

dugaan hidup dan dugaan berumah tangga..saving2 lepas tu kena korek sebab ada je nak guna..

Dkna Abza said...

inshaAllah ada rezeki nanti..

Yumida Huda said...

MOGA KITA SEMUA DIMURAHKAN REZEKI. AKTIF ARFAN. PENGHIBUR DI OPIS

hidayu ayumie said...

Ishhh tak elok pk cmtu kak... think positif ye.. mgkin xde rezeki kt situ ade rezeki laen masuk...
Insyaallah

Hikayat Seorang Budak said...

moga dimurahkan rezeki dan dapat menempuh ujian ini dengan baik :)

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Semoga tabah ye dear..moga-moga akan dipermudahkan segala urusan..Amin!