Tabung

07 October 2014

Kegunaan Ayat Kursi


Pentingnya ayat kursi ni..Kalo rasa terancam ke ape ke kan...aku biasa baca ayat ni lah..Terancam tu maksud aku kalo berkaitan dgn benda halus lah..kalo kata tetiba anak aku nangis ke ape ke kn.Pahtu tahu jelh duk umah apartment ni, kadang dgr bunyi guli, budak blari x berenti lah dan mcm2 lagi...

Bila baca ayat ni memang trs snyp benda2 yg mengganggu tu..Mcm yg blaku td..Aku sblm ni mmg x amk port..Tp td mcm dh serabut sgt duk berlari je x berenti2.Aku nak pk +ve pn xblh dh...geram jugak rasanya...Last2 ak baca ayat kursi ni 3x..hembus2 ke atas siling..Pndi plak ko snyp..Aduhai...napelah ye suka sgt nk kaco pdhl ak sekeluarga xpnh nak kaco ko...jgn over sgt yer..

Nauzubillah..mjr ketakutan anak aku yg penah aku cete sblm ni mcm dh ok..dia dh xde takut mcm aritu.Alhamdulillah..Jangan jd balik dh ler. xsuka aku tgk ank tkt2 cmtu.kesian kt dia sbb pergerakan terbatas jdnye.huhu.

5 comments:

hidayu ayumie said...

ishhh mintak dijaohkan semua tu kak

Safirul Amar Azmi said...

Baca 3 Qul dan Ayat Kursi sebagai pendinding..

nur anis said...

minta dijauhkan dari benda-benda tu..saya pun risau juga ni..rumah saya pun ada juga gangguan-gangguan ni..risau dengan baby yang nak lahir nanti..

mama 3farhanah said...

Seram plak. Amalkan bagi salam sebelum masuk rumah.

Hikayat Seorang Budak said...

kena amalkan selalu dengan ayat 3 Qul supaya dijauhkan dari benda2 halus ni.