Tabung

16 October 2014

Perghh kena tampar der

Memang anak bertuah betul..Laju je tangan dia hinggap kaT muka aku..pergh boleh tahan gak r sakitnya..nampak je tangan kecik tp skali kena..rsa mcm nak tampar balik jer..sabar jelh..bila aku tegur, dia boleh bantai gelak.ingat ak main2 agaknya.

Sekali ak bangun, keluar bilik..Buka lampu...tutup pintu,tinggal dia dlm bilik sorg2.. haaa tahu pn meraung2 nangis..tapi xsmpi pn seminit ak tgl dia..aku x kejam wehh..aku xpnh ajar dia pukul2 muka tu.ntah mn belaja pn xtahu la.skrg ni kan dia mmg suka tampar2..kdg tgh nyusu dia tampar2 dada..Ingat tak sakit ke tgn kecik tu tampar..adoiii..meh la try skali..

Bila dh nangis tu, ni lah cara nya nak suh dia tido..kalo x nangis, bukan blh tdo lagi ni..Anak bertuah..

5 comments:

Akif Imtiyaz said...

Huhuhuhu sedihnyerr sian kat dia ..jangan la buat camtu lagi Mila sedih Kak Lya baca..huhuhu.. Dia nak perhatian la tuu...

Akif Imtiyaz said...

Dia gelak2 tu nak main ngan Mama dia la tu..

Mila Hilas said...

hehe kak..xlama pn kak bpe saat je tgl..mn smpi ati dgr dia nangis mcm tu..dh pujuk da..ekeke..dh tdo pn.

TunSha Ayunie said...

bebudak nangis, penat dia tido laa... bukan kata budak je, sha pun kadang bila hormon tak stabil, nangis, cepat je tido...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Mila kena tampar.
Saya kena gigit tadi.
Marah kat papa, tapi gigit mama.