Tabung

15 October 2014

Jaga Anak

Bangun pagi tadi dapat sms drp pengasuh gtau dia xblh jaga Arfan arini sebab suami dia sakit..Nak bawak pegi klinik.Katanya dh 3 hari demam x kebah2.. smpi malam td dia xblh tdo sbb suami ngadu sakit2 bdn..Semoga suami pengasuh Arfan cepat sembuh..Harapnya takde penyakit merbahaya menyerang..Risau sbb skrg kan musim denggi..Nauzubillah..

Kalo pengasuh dia susah, nt ngan aku skali susah sebab terpaksa amik cuti.mujur cuti masih ada baki..Baru berangan nak bawak ke hadapan, nak masukkan dlm GCR..Hmm kalo mcm ni nampak gaya mcm xblh je nak smpn.Huhu..Jangan lah berlarutan sakitnya. ..

Kalo duk ngn pengasuh mcm ni lah..Sekali pengasuh xleh jaga so seme lah kne cuti..Kalo anto taska xde mslh pon.tapi ada mslh dri segi lain plak..Tapi smlm aku dpt tahu taska bwh opis aku ada buka pendaftaran utk taun dpn..So aku ingat nk g tgk lah taska tu cmne..Arfan dh besar, dia pndi bkwn..aku nak ltk dia kat situlah kalo ad rezeki..Lagi pon senang sikit aku pagi2.. takdelah rushing sgt nanti..InsyaAllah.

Jap lagi aku nak g taska tu ngn kwn aku..kwn ak tu jugak lah yg gtau psl buka pendaftaran ni..sbb anak dia ltk situ..awal taun aritu ak dh tanya tp utk toddler dh penuh..semoga ada harapan utk Arfan..hehe.Tp hati ak berat hati jugak nk ltk dia kat taska sbnrnya.

Ntah la..risau klo dia usik budak2 lain.atau risau kalo dia kne buli..Tapi ak rsa Arfan tahu protect diri dia.hehe..InsyaAllah..

15 comments:

Normi Nieza said...

moga arfan serasi dok taska nnt..:)

Amanda Suria said...

Moga arfan selesa dan seronok bila di htr ke taska nanti...tp tu la..takut nk htr taska kan...harap2 suami baby sitter tu x berlarutan sakitnya...

Hikayat Seorang Budak said...

inshaAllah takde pape kalo letak kat taska. moga cepat sembuh suami pengasuh arfan.

nuyui a.k.a miss YUI said...

cubalah survey taska pula kak..

hidayu ayumie said...

Heee.. blm lalui lagi mase2 cmni kak mila... skg ni pon blm cr tpt asuh lagi

Safirul Amar Azmi said...

Yela..mestilah risau kalau anak kena buli..makan minum dia lagi...

CikNaa said...

kalau kat nursery pun camtu jgak wak.. anak2 ciknaa demam dorang akan call suruh ambik.. kena simpan cuti.

1st time singgah sini..mekasih singgah blog kite yer :)

mama amir said...

insya Allah...arfan pandai jaga diri...^_^

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam mila,
selamat becotik he3
cotik jaga anak kan3

Diana Rashid said...

InsyaAllah boleh je tu..anak saya dulu bukan pernah dok dengan pengasuh..risau je takut dia kena buli bila masuk sekolah..tapi segalanya ok bila tengok dia seronok pi sekolah..ada ramai kawan2..

cik gObu said...

x tao lah mcm mane kalau anak akak g taska
hhuhuhu
dia tu dh lagak mcm gangster
takot dia buli bdk je

huhuhu

Khai♥Rin : anies said...

Pastikan berdaftar ;-)

sy jwb pertanyaan...

klik di sini ya.

http://aniesandyou.blogspot.com/2014/09/nnpremierscreening-themazerunner-terima.html

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Sian kat Mila.
Terkorban cuti..
Tapi tulah, perkara x dapat elak.

Yumida Huda said...

moga hb pengasuh cepat sembuh. kat taska pun best gak, dpt ramai kawan

Akif Imtiyaz said...

Moga2 Arfan seronok la kat Taska nanti ya ... Kak Lya singgah KLIK2
RHB ..!