Tabung

08 October 2014

Wordless Thursday


Alhamdulillah..Inilah yg ku rasakan jika suamiku tiada.Semoga hubungan kami sentiasa diberkati dan bahagia hingga akhir hayat..Amin..Thanx Encik Hubby

20 comments:

msredcheesecake said...

Baik suami sy...hhee

Asha Lya said...

Alhamdulilah itula yg Lya rasai juga hhee

Sofu Hashim said...

Setuju sangat...angkat 2 tangan boleh? :)

Jari Manis said...

Alhamdulillah...semoga bahagia hingga ke akhir hayat amin

aTieYusof Family said...

InsyAllah.. memang rasa selamat bila suami ada di sini..:)

mama amir said...

begitulah sebaik2nya...^_^

hidayu ayumie said...

betul tu kak mila...
padahal balik umah mak sehari je
mule rindu..
nanti cmne lah balik lame2
mengenangkan pon dah rase sebak
huwargghhhh

Vee Sandi said...

aaamin ... insha Allah .

Diana Rashid said...

betull..bila suami nak pi kerja bini muka sedih je..saya la tu..ekekek..bosan la kalau suami tak de..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Aamiiin.
Saya doakan kebahagiaan yang berpanjangan buat mama SA.

Putri said...

Dari awal kahwin, suami memang kerap tinggalkan saya sebab suami tentera. Selalunya kena tinggal selama 3 bln or lebih..pernah sampai 5 bulan kami x dpt jumpa lansung.setiap kali kena tinggal..memang rindu.tp hidup tetap perlu diteruskan.

siti alfakhishah aman said...

hehe.. kita belom kawen.. no komen..

tapi yang bercinta pon rindu macam nak rak jugak kan.. hehehe

Sally Samsaiman said...

Sally aminkan doa akak..dan sally doakan akak kekal sampai hujung nyawa dan hingga syurga nnt :)

mama 3farhanah said...

Setuju...balik kerja lewat pun saya dah sibuk telefon.

zaleha awaluddin said...

hai mila..

singgah sini
:)

Ayu Jafri said...

Alhamdulillah.... sama la... syukur alhmdlh Allah masih menetapkn hati dan bg peluang utk terus saling menyayangi.

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Betul Putri, itulah nasib isteri tentera macam kita.
Kena banyak berkorban.
Semua kena pandai urus sendiri.
Anak sakit masuk spital ke...
Diri sendiri yang sakit ke..
Sekolah anak-anak..
Keperluan rumah, keperluan anak-anak,dll.

Hikayat Seorang Budak said...

takde suami. hehe. suka UKE kasi ceramah.
moga kak mila bahagia hingga syurga. ameen :)

hainom OKje said...

ofkoz le sentiasa winduuuu kan MH hikhikhik

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

huhuhu..samalah jugakk..semoga hubungan kita suami isteri terus dipelihara..Amin!