Tabung

13 October 2014

Walau Airmata Darah di TV9

Mengisahkan tentang perkahwinan atas dasar cinta antara Irfan dan Sue..Namun kerana satu perkara Irfan tanpa sengaja telah menjatuhkan talak 3 kpd Sue. Dengan itu mereka tidak blh dirujuk kembali kecuali Sue berkahwin dgn lelaki lain dan bercerai..

Dlm keadaan keduanya masih menyintai, mereka merancang untuk mencari 'Cina Buta'..Dan dlm masa yg sm, Sue telah terjumpa kwn lama (Yusuf) beliau semasa reunion bersama kwn2..Dengan terpaksa Irfan merelakan Sue berkahwin dgn kwn nya itu dan Sue telah bersumpah akan membuatkan Yusuf menceraikannya jika mereka berkawen. Namun apa yg dijanjikan tidak ditunaikan kerana Sue makin bahagia bersama Yusuf.

Satu hari Sue keguguran dan doktor mendapati Sue mempunyai masalah hati.Kerana cinta yg sangat mendalam terhadap Sue, Irfan sanggup mendermakan hati nya kpd Sue dan telah mewasiatkan kepada Yusuf jika berlaku apa2 perkara ( dia mati) dia minta Yusuf menunjukkan segala mesej2 yg telah beliau tulis utk Sue..


Ulasan aku :

Aku xtahu nk kata sedih x sbb ak tgk cete ni dh pertengahan jalan...td kua makan sbb umah ak xde air ( smpi skrg tgh taip ni pn air masih takde..doakan lah moga esk air ada ye).. aku takde feel sgt tgk cete ni tp ak rsa kalo btl2 hayati mungkin sedih kot.. Lakonan fizz fairuz dan nadiya ke ape nth nama pmpuan tu..lakonan Yusuf plak ak xthu spe..laki tu xpnh blakon tp not bad la..blh la tu utk pestime blakon..hehehe..Apa pn keseluruhan cete 3/5...Ada spe2 tgk cete ni x td?

10 comments:

TunSha Ayunie said...

hihi... sha dating tadi, takde la tengok... jarang jugak layan tv9 ^^

cik gObu said...

tengok dari awal smp akhir
sedih ok

nangis plak
huhuhuh

hidayu ayumie said...

igtkan kak mila karang cerpen tadi..
jarang btl bukak tv9

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpnh tgk..hihih

Diana Rashid said...

Tak tengok pun..heheh..:)

Diana Rashid said...

Tak tengok pun..heheh..:)

Fiza Rahman said...

Alaaaaa...lupa nak tgk citer nih. Dah pernah main dulu. Tapi tak tgk sampai habis.

Hikayat Seorang Budak said...

sempat tengok iklan je kak mila :)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Kalau taktau pangkal cite mmg x feel sangat. Hehe..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Ada air simpanan x tu?
Susah kalau ada anak kecik tapi rumah xde air, kan?