Tabung

16 October 2014

Selamat Pengantin Madu

Puas hati betul aku tgk si rambut perang tu kena mcm tu..Padan muka.dh la degil yg amat..langsung taknak dgr cakap / nasihat org..Mujur lah cepat je hal tu terbongkar..Memang menjadi la dia berlakon gedik, menangis beria mcm tu..aku rasa pangai dia realiti pn mcm tu jugak lah..hahaha.jht x?

Bila ye cete tu nk habis..kalo si Zul tu ceraikan dia lagi bagus.ending paling baik ak rsa..Pangai tu langsung x senonoh.dah la amik hak org, lepas tu ko plak nak melebih2..memang mendapat la.mujur Zul tu jenis x dgr cakap dia jer..Mjr la Zul bertanggungjawab..Arghh sukanya aku..Hahaha..

Gila kan? sebab cete pn ak blh emosi mcm ni..kihkih.adik ak selalu ejek ak.kalo aku buat status kt fb komen psl cerita..wakaka..dia sll ckp ak emosi..drama je pn, xpyh nak amik kira sgt..ahh ak peduli ape.hahaha..dpt membebel tu satu kepuasan..hahaha..alaa ak tahu korg pn sm..ekekekeke, :p

5 comments:

TunSha Ayunie said...

emo nampak...??
hahaha... tapi puas hati kan sebab dia kantoi atas perbuatan dengki khianat dia kat anak2 zul... padan muka...

timm bill said...

hehe, timm pun xpenah miss cerita ni..geram sungguh kat masmira ni..gedik sgt..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Cite ape tu, Mila?
Haha nampaksangat saya x Tv.

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Owhhh..yang wife first FS tu ea?

nuyui a.k.a miss YUI said...

gila menyampah citer tu..hahaha