Tabung

04 November 2014

CABARAN NOVEMBER #1 : 11 Orang Artis Yang Diminati

Artis ??? Hmmm..Jap2 nak pikir... Dalam senarai ni bukan la minat gila2 cuma minat dengan lakonan / nyanyian sahaja..Bukan fanatik pon.. Hehe...Ingat tau LAKONAN / NYANYIAN shj bukan sebab orangnya.. Hehehe... tapi kan? tapi kan?? Ekekeke...

1) Amar Baharin - Yg ni minat lakonan dan juga tuannya sejak KTAR..hahaha...cute sgt muka dia
2) Izreen Azminda - Yg ni pon penangan KTAR..dia cantik..Lakonan pn best
3) Amyra Rosli - Budak ni kalo berlakon watak apa2 pon menjadi je pdhl pelakon baru..Salute!!
4) Shaanaz - Dulu tak suka dia ni, tp sjk akhir2 ni tgk dia blakon best sgt..Tambah2 cete Suamiku Sotong!!  
5) Rita Rudaini - Dah lama x nampak dia ni berlakon..tp lakonan dia best.
6) Norkhairiah - Kalo dia berlakon cete lawak, mmg lawak btl lah...kalo sedih, mmg sedih btl.
7) Hafiz AF - suka lagu2 dia..Semuanya best..Tuan nya x minat pon.hehe
8) Ajai - Lagu2 ciptaan dia memang sangat best!! Tuan dia x minat pon..haha
9) Stacy - Suka tgk kelincahan dia je bila menari.
10)  Fara Fauzana - ni kira artis x? hehe..suka dgn penyampaian dia sbgi DJ..
11) Wan Maimunah - Tp dh jrg dia blakon..setiap kali blakon mmg x menghampakan terutama bab sedih2.

Alhamdulillah dapat juga siapkan task utk arini..Hehe...Jenuh tau sy pikir sape yg sy suka..Haha..Mujur la ada idea arini...

Sila2 lah komen, ada tak sm dgn korangnya?? Hehehe

5 comments:

Yana Yani said...

ni kalau kena kat saya
tak tahu nak jawab apa =)

QasehnyaRania said...

sy pon suka tgk rita rudaini berlakon.nak nak bila digandingkan dgn rosyam nor atau aaron aziz

fasha sandha pon suka sbb lakonan dan disiplin dia masa bkerja.

ctdk of course le minat lagu n orgnya skali..

fara fauzana sy suka jga tau.nak nak tarikh besday kami sama.ihik :)

sha dhira said...

pelakon wan maimunah memang awesome, dia blakon bab2 sedih mmg menjadik lah.. :D

Jari Manis said...

dalam 11 org tu x de yg sama hihihih

mama 3farhanah said...

Dalam banyak-banyak tu, Hafiz sama dengan saya. Yang lain pun suka jugak, tapi tak masuk senarai ;-)