Tabung

30 November 2014

Takpayah tajuk pon xpe..

Dah beberapa hari x buka blog ni kan, mood utk update terus hilang..malam ni rsa mcm nk giveup dlm dunia blog..memang mcm ni eh, kalo tanya pendapat memang xde org dgn jujur ke nak jawab? susah kan nk cri yg ikhlas ni...bosan btl..byk yg hipokrit jer...

#tacingplakrasamlmni
#layanmoodsorg2
#anakterunadhtido

* kecewa dgn dunia blog dan jugak manusia..*

*pikir diri sendiri je, xpikir susah org lain*

*kalo ad solution lain, mmg ak dh buat plhn dah*

*benci bila tpaksa bgantung harap pd org yg xde rasa tanggungjwb*

*semoga urusan aku dan keluarga dimudahkan olehNya...*

8 comments:

arysha_fayyadh said...

Assalam mila,
wooooooo....emosi betui entry ni
harap bertabah yer uols

Unknown said...

saya tulis blog sejak 2010..sejak itu perasaan nak tinggal blog ni memang pernah ada.lagi2 time orang yang baca blog kita jenis tak paham apa yang kita nak sampaikan.lagi geram bila ada pihak2 yang ganggu kita dengan sindiran sedangkan mereka tu datang blog kita pun setahun 2 kali.datang semata2 nak kritik...tapi saya cuma fikir,ini hobi saya,ini tempat saya untuk luahkan pendapat dan kongsi cerita,ini media sosial..benda2 macam tu saya kena tempuhi.sejak tu saya buat je apa yang saya suka...malas nak fikir2 diaorang punya pandangan sebab kita pun diaorang tak paham tetiba nak suruh paham diaorang.lagi saya menyerah,lagi diaorang suka..

drshikinzainal @ ekin said...

Macam putus harapan je, Mila.
Janganlah macam tu, dear.
All the best in blogging.
Kalau ada minat why not continue je:)
Semoga ceria2 selalu.

drshikinzainal @ ekin said...

Tu lahhh..banyak kali saya datang jenguk Mila, tapi blog sepi je.
Rupanya tengah bersedih...:(

Unknown said...

Alaaa nape ni kak mila.. sape yg bt akk susah hati nie...

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

Maaf ganggu.
Jangan marah marah ye mila..
Biasalah...tu

NrlAidaHml said...

Jangan bersedih tau MILA..teruskan usaha blogging n ignore semua negativity dr orang tu..huhuhu

Jari Manis said...

kenapa..kenapa..kenapa...tetiba menyibuk nk tahu