Tabung

06 November 2014

Tudung

Boleh x kalo dalam drama xpyh cete pasal tudung? Dah mcm mempermainkan agama plak..Ingat tudung tu tuntutan manusia ke? Tutup aurat tu tuntutan agama..Bukan boleh bt pilihan..Aduhai..Elok2 suka tgk cete ni rsa mcm hmmm...Patut ke ada adegan mcm tu? pliss la..pengarah pn aku rasa Islam kot...mcm mn nak org agama lain respect Islam sedangkan orang Islam sendiri pon perlekehkan agama sendiri? Sedih la....Mcm mn lah masa akan dtg ye? Risau aku kalo ak ada anak perempuan.. skrg ni walaupon didikan agama dh bg, tp bila dh bergaul mcm2 blh jdi.. Nauzubillah..semoga keturunan ku jadi org2 baik jer ...aamiiiiinn

9 comments:

acik idah said...

Wah... sesi luahan hati ke atau sesi kritik drama nie... hehehe...

Mila Hilas said...

drama acik idah...drp drama lah kebanyakkan budak2 ni mengikut..bahaya sggh skrg

timm bill said...

hoho..ni mesti cerita tv3 tadi ni kan?

TunSha Ayunie said...

apsal dengan cerita tu...??? macam marah sangat je ni...

Safirul Amar Azmi said...

Budak2 sekrng banyak terpengaruh dengan media massa...apa yg tv tunjuk..itula yg diorng buat!

Jari Manis said...

alaa...x tgk drama ni..ishh...org yg kurang faham bab agama islam mmg akan berpendapat begitu...pandang ringan berkenaan bertudung da menutup aurat ni...mmg makin risau dgn dunia akhir zaman sekarang

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Betul,Safirul.
Adegan2 panas ni lah yang galakkan budak-budak sekarang buat benda x senonoh.
Pembikin filem tanggunglah sendiri kat Hari Kemudian ketika mana mulut dah terkunci.

Fiza Rahman said...

Tu lah. Baik tak payah pakai tudung.

mama 3farhanah said...

Makin risau dengan zaman sekarang. Anak-anak makin membesar, takut terikut-ikut benda tak baik. Mintak simpang jauh-jauh