Tabung

24 November 2014

Terima kasih Dr. Shikin


Malas cakap banyak, scroll jelah kalo nak tahu cete...Arap paham sendiri lah ye..Tgk gambar ni. hehehe


Jelas tak? Tak jelas ea? 
Meh kita zooooooommm sikit


Kenal tak muka sape ni? hehehe...Blogger yg rajin tgl jejak walaupon bz dgn keje.


Yeaaa...Dh slmt da melekat kat peti besi saya kat opis ni..So dr. lepas ni selalu lah perhatikan sy dri blkg ye.. haha.. sbb peti besi ni blkg sy..ekeke..Slmt jd penghuni bilik sy...


Dr, ni bekas utk letak nasi ke apa? hehe..Thanx Dr sbb sudi kasi hadiah ni..Katanya utk Top Komentar.. Tak sangka :) Blh la bg Arfan guna time makan nt.. hehe...


19 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah, tahniah dear...

Permatabiru said...

wahh untunglah..berkat rajin menyinggah di teratak lain..hehe

Safirul Amar Azmi said...

Rezeki arfan..

Pha Is said...

boleh buat nasi talam, makan ramai2.. hehe

Hikayat Seorang Budak said...

tahniah kak :)

acik watie said...

Siap pemerhati tu..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
waaaaaaaaaaaaaa sonoknyaa
iols jeles he3
tahniah3

Nur Inani said...

tahniahh sis :)

nasibah khushairy said...

wahhh besntya.. tahniah2

Belog Santai said...

Tahniah Mila...

Cik Nadyya said...

tahniah kak :)

Suria Lekatlekitgurl said...

tahniah... kekalkan kerajinan berkomen di blog orang yg rajin bagi hadiah Insya Allah rajin jugak terima hadiah kekkeek

Hilas ein said...

terbaik

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Peti ais kat belakang?
Hehe..nanti saya kejutkan kalau Mila tetido ea.
Thanks selalu singgah blog saya.
Tu luncheon plate - dalam katalog Tupperware dia tunjuk letak kue.
Bole je bagi Arfan, sebab anak-anak saya pun pakai plate ni kalau makan nasik.

mama amir said...

Alhamdulillah...tahniah...^_^

Amanina Mads said...

tahniah ! sis shikin nmpak comel ;)

Sofu Hashim said...

Tahniah Mila :)

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Wahh cecomel je FM tu..nak jugaakk..hehee

Jari Manis said...

ahaa..sis JM pun dapat sbb menjadi salah sorang top commentar blog beliau