Tabung

01 November 2014

Makan Pisang CheeseCoklat

 Harini Arfan genap 1tahun 7bulan..mujur kebetulan Papa Arfan cuti arini..So tadi bawak Arfan kua jenjalan...keluar mencari tong nak isi air..Kan umah ak ni asyik takde air jer..Dan arini dh 2x umah aku bocor kt siling..Risau nya aku...Kesan drp tangki bangunan bocor dan overloaded..mcm2 mslh dh timbul kat bangunan aku ni..wajib pindah da ni..huhu

Eh melalut plak..nak cete kisah lain..Kisah umah aku ni nanti aku cete lenkali eh.hehe..tu pn kalo aku masih ingat r..ekeke..

Dlm otw nak p kedai kat kajang tu..tetiba laki ak tanya ' sedap ke pisanv cheese?' terus bulat xjadi nk tido ble dia tya gtu..Dia kata ad org jual td kt tepi jalan..Aku ni dh la lama gila duk cri benda tu..Susah btl org nak jual..trs ak request nt otw balik nak singgah seba  cmne pn mmg nk try ape rasa..huhu..So lps dh beli tong air, ktorg pn sggh kt gerai yg jual td..Smpi je ad beberapa yg tgh tunggu turn..Blh tahan gak dia jual..Ada 5 ketul rm5... 1 biji pisang dia belah 4...so dlm sebiji pisang tu dia dpt rm5.. agak2 mahal ke murah? aku xthu sbb ni pestime beli..org lain jual cmne eh?

Arfan suka btl.tak sangka aku...muka comot gila..dh la hbs tgn ak dia nak pegang2.. dgn coklatnya haha..adoii anak aku ni..bab makan memang xnak kalah.. alhamdulillah..dan ak rsa skrg dia makin smgt la.bila dukung terasa berat dia hehe..

[sambung taip...sedih betul matyoe kacau btl lah..kawe sokong JDT ni wehh]
Tahniah la Pahang..Biasalah penalti ni kira sape nasib baik r..So x sohor sgt kalo menang..dua2 dh main dgn baik ] [clap clap]

Arfan skrg ni kan makin kuat mengamuk.. Pening kepala aku nak layan nak memujuk..Memang mcm tu ke kalo budak2 seusia dia? mujur lah blm ada adik lagi..Aku aritu dh risau da sbb kenkonon dh lwt peod..lepas semggu bru peod..legaaa. hehe..


14 comments:

Diana Rashid said...

Dah agak dah kalu penalti, pahang akan menang sebab keeper jdt tu tak teror..ekekek..

sedap tau pisang cheese tu rasa manis2 masam.ada coklat pulak.memang best la..tapi mahal la kaalau sebiji pisang belah 4 jual 5 ringgit.biasanya pisang tu belah 2 je...cheese memang la mahal tapi agak2 la .belah 4 tu..

QasehnyaRania said...

kuat merajuk.. ikut perangai sape tu.hihi..
kena tanya pd yg berpengalaman la kan..

tak pernah merasa lagi pisang cheese yu.sedap erk?
ppsstt:
hahaha.gagah x gagah la.kenangan kot.hihi.
tk tahu kemudian hari Allah izinkan lagi ke tak merasainya..

TunSha Ayunie said...

sedapnya...
untung arfan dah merasa pisang cheese, aunty sha je tak merasa lagi... sobssss.... huwaaaa jelesss dengan arfan la camni...

Safirul Amar Azmi said...

Baru mkn pisang cheese haritu, sedap! Emm mahal gk rm 5 (5pcs). Oh mungkin ada coklat! :)

Belog Santai said...

Salam hujung minggu Mila...comot nya dia..mesti best tu..he..he

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Tak pernah rasa lagi ni.
Saya pun x pasti mahal ke harga std.

Lea IsNawi said...

Mcm mahal je pisang tu sampai belah 4 sebijik. Tp xpenah try pun lg. Tgk cm muak je..huhu

Mimi Azirah said...

Uitt sedapnya

Norhasniza Khalid said...

salam hujung minggu.. amboii.. tomotnya dia..

Amanina Mads said...

bestnya dpt makan.. xpenah try lg. kalau buat sendiri lg jimat kot. org2 joho jgn sedih2 ye.

Sofu Hashim said...

Aunty pun suka pisang goreng cheese ni

Z@i Z@mR33 said...

Aqil pon dh pndai bebai dh bl x bg bnda yg dia nk.Ikut sapa xtau

sha dhira said...

pisang goreng cheese sedap, tapi kalo letak coklat, errmmm, xpenah try lagi, hehe

Jari Manis said...

selera tul dia mkn...cepat besar ye dik Arfan