Tabung

02 November 2014

CABARAN NOVEMBER #1 : 11 Tempat Ingin Dilawati Di Malaysia

#1 : Aku ni xpnh pon berangan ke apa kan? Cumanya bila dh orang tanya aku terpaksa la menjawab..AKu xtahu lah keinginan aku ni akan tercapai ke x..hehe..Ok , xpyh cakap banyak, di bawah ni antara tempat2 yg aku teringin sangat nak pegi :

1) Cameron Highland
2) Pulai Tioman
3) Kelantan
4) Kedah
5) Legoland
6) Mana2 Taman Tema Air
7) Tempat Air Terjun Yang Indah dan Nyaman
8) Pulau Pinang
9) Takde idea
10) Takde idea
11) Takde idea

Sorry la kak Kathy, saya ni xde keinginan yg tinggi so, xbyk tempat yg sy nak pegi..Hehe..Xcukup plak korum jwpn...Harap diterima..ekeke..

5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

he he he, pergi jer mana-mana kalau ada kemampuan dan ikut kata hati...

Siti Nooryanawati Mohamed said...

Cabaran baru ke ni? Nak join la...macam best! Hehehe...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Banyak tempat dalam Malaysia xsempat pi lagi.
Asben ni susah sangat nak dapat cuti
(army).

sha dhira said...

SHAD PUN TERINGIN SGT NAK G CAMERON,, STRAWBERRY... :D

Jari Manis said...

9- Kundasang Sabah
10. Kuching Sarawak
11. Genting Highland..

Boleh? hiksss