Tabung

10 November 2014

Amboiii Kak JM

Nampak tak ,nampak tak? buka2 home je nampak blambak komen nak kne approve..terkejut den..hehe..Thanx kak Jari Manis..Memang manis sangat tau tgl komen byk2 mcm ni..geli hati tgk mcm2 komen..ekeke..singgah2 la selalu ye lps ni :)

Terima kasih jua kepada blogger yg sudi jenguk kat cni setiap kali ak update..Ada yg tgl komen..Komen2 tu lah yg bt ak lebih bersemangat utk menulis blog dgn lebih serius tau..Tanpa korg mesti aku mls nk update, mls nk ambik tahu psl blog...Sebab tu ak memang xboleh kalo x jenguh 1 hari..Rasa rindu dia tu lain mcm hehe.. terima kasih sekali lagi tau :)

12 comments:

Safirul Amar Azmi said...

Wah..mila hebat...steady! Teruskan berblog

luqman zakaria said...

Betul tuh..kalau ade yang tinggalkan komen mesti buat kita lagi bersemangar nak blogging kan :) hehe

Cik Pensil said...

tahniah2.

komen ni umpama makanan bagi seorang blogger :D

TunSha Ayunie said...

kak JM memang rajinnnnn sangat komen... sha je macam tak sempat nak balas kunjungan... sobs

Safirul Amar Azmi said...

Mila..ok on..nnti ajak suami! Boleh ye

Yana Yani said...

hehe...dia balun terjah tu
JM pun sellau buat gitu di blog saya =)

dalila said...

wah... banyaknya

ros_reeza said...

wah banyak tu.. kena bom dengan kak JM. hihi

Mrs Velentine said...

kak JM nikat sini pun dia belasah komen..hihi terbaek...salah satu pengomen tegar di blog etuza

Fiza Rahman said...

Komen marathon tu.

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Yeaayyyy..
K.JM sudah kembali ke tanah air.

adianiez AIDA said...

wow byk nyer...
yes agreed jugak.
more comments, more semangat...