Tabung

03 November 2014

CABARAN NOVEMBER #1 : 11 BUAH FILEM YANG DIGEMARI

#4 : 11 filem digemari?? Alamak, aku bukan kaki wayang pon..hehe...sejak dh beranak ni aku dh x pijak dah wayang tu. Dah hampir 2 tahun..Eh?? Dh lama rupanya..hehe..Ntah dh berubah ke apa wayang kat Alamanda tu..

Aku xboleh nak senaraikan nama2 filem tu cumanya aku blh gitau yg aku suka cete yg genre ada tumbuk2, ganas2.. hehe..Perang2 mcm tu lah..Kalo jenis slow2 ni memang aku xlayan.. Selalu aku suh suami aku donlod je cete then tgk je dgn dia kat umah bila anak dh tido malam2. Hehehe...Suami aku selalu sakit ati sebabnya kan, kalo aku tanya dia dh donlod belum cete? Bila dia kata dah donlod, aku tnya plak..Cete tu ada gocoh2 tak? Ganas x? Hehehe...Pastu dia kata, ingat cete donlod ni blh request2 ke? Tgk jelah yg mane dia dh donlod tu..Hehehe..Dh biasa da kena mcm tu..

Kesian dia, tlg donlod tp last2 aku x tgk kalo cete yg ntah pape...Aku layan kalo betul2 ad perang/ fighting jer..Baru x berganjak aku tgk..Hehe..Nak wt cmne dh isteri nya peminat cete mcm tu...Kalo cete kartun pon aku x gemar yer..Mcm cete animasi ke bahkan kalo style cete Harry potter tu pon aku x suka sangat..Mengarut je lebih..hehe..

Alamak, sory kak kathy saya terbebel plak.hahaha

Ada yg nak join ke cabaran2 ni? 
Jom tgk antara cabaran yg ada 

Arini dah cabaran ke 4 yer rakan2..sape2 yg terlepas tu cepat2 buat hehe..

10 comments:

Anonymous said...

eh takpe..inikan untuk seronok² aje..hehehe..baru dapat singgah bw,teruji diri ku dengan line internet..huhuhu..

Safirul Amar Bin Hj. Azmi said...

emm rajin mila join cabaran cam ni..haha

ok saya jawab kan, mila suka tengok :

1) Rambo
2) Rambo 2
3) Rambo 3
4) Mortal Combat
5) Power Rangers
6) 3 Days To Kill
7) Dracula Untold Story
8) Matrix
9) Pi mai Pi Mai Tang Tu
10) Happy Ghost
11) Shoalin Soccer

AwekTrader said...

Hah, ngigau tumbuk2 juga ye. Sian dia dah tolong donload tuh. Hehe

Unknown said...

huhu.. sy pun suka thriller movie jgk :)

Mrs Velentine said...

pergh citarasa nak filem aksi lah ni kan

Unknown said...

sama la..lebih suka filem aksi..tak pun citer hantu..kalau drama boleh la nak layan yang berbual banyak nih..kan??

Unknown said...

Hahahah lawak la kak mila ni...
Kemaen la nk yg gocoh2 ye
Ayu tgk katoon je kak

Yana Yani said...

saya pun sejak kahwin dah tak tengok wayang
padahal dulu hantu wayang!

Shad said...

shad pun suka gak filem2 action ni kak.. hehe :D Baru thrill..

Jari Manis said...

citer hantu dan seram kira x masuk list lah ye