Tabung

16 November 2014

Tak leh scroll lah

Mintak maaf lah aku xboleh nak blogwalking kat blog mn2 sebabnya henpon ak ni, xtahu mana silap tetiba je xblh nak scroll ke bawah...dia statik mcm tu jer..Nak kata mslh henpon, bukan..sebab kalo buka fb blh je scroll... buka dashboard blog je yg xblh..So aku xblh nak tgk update dari2 korg semua..Dah bape kali ak try ni..Skt ati plak..Nanti aku try mtk hubby ak tgkkan. harapnya elok lah lps..pyh weiii kalo dia buat hal..Sunyi hidup aku sbb xblh nak melawat kwn2. hehehe..

Esok dh stat keje..Arghh...cmne lah Arfan nt..Aku cnfrm ada adegan airmata esk..Sedih plak...Dh lama dgn mama mcm tu lah..Skrg ni Arfan kan asyik nk menempel je dgn ak..lgsg xblh berenggang..aku bgerak sikit, dia pon ikut..kalo xnmpk ak, mula la nk merengek..hehe..anak korg mcm tu gak ke? walaupon papa dia ada pon tetap xnak.. anak laki mmg rpt dgn mak eh?


Arfan dh byk jgk la dia pndi sebut skrg..dan kebanyakkan arahan dia dh phm sgt2.. Kalo dia nk buat pape kan, ak ugut nk tinggal dia nt dia x berani lah buat..Contoh mcm dlm bilik air kan, dia xnak duduk diam time ak nk basuh berak, aku ckp lah mcm tu, nanti Mama tinggal, smbil dia gelak dia geleng, lepas tu dia duduk r diam2.. arfan2.. nak kena ugut dlu bru jalan.. hehe..Takut sgt dia kalo aku tinggal...Kalo tgl dlm kete dgn papa dia pon, pdhl skjp je kot p byr minyak ke g kedai ke dia punya meraung tu...membazir airmata je.. Sbb tu kot aku ni sayang sgt dkt dia..blh mcm tu eh? Bukan ke semua mak akan syg anak? hahaha.. ape2 jelh ak kan? ekekeke...

Ni baru blk dri Nilai..arini p lepak umh kakak aku sbb umh xde air tambah2 laki aku kena keje..dh lama x g sn, so alang2 lah tu..hehehe..baru blk.mujur ARFAN baik je dlm kete.. perjalanan pegi dan balik mudah sb dia tido..hehe..Alhamdulillah..makin besar, makin byk peel tp dia dh phm lah kalo kita mrh ke apa...Semoga Arfan membesar menjadi anak yg soleh..aamiiinn.

Terpanjang lak.pdhl niat sbnr nak gtau henpon xblh scroll je.. haha..adeh.. Gudnite all..

Terima lah pic live Arfan tgh tido..hehe..kepenatan kuat main ptg td..harta org buat mcm harta dia..ekeke..


11 comments:

Diana Rashid said...

Saya yang tak keja pun anak suka menempel.kita dok mandi pun dia 3,4 kali bagi salam suruh keluar..

Aisy Nasiha said...

Nazif pun mmg pesen gini juga sejak saya tak bagi dia BF ni. Mula2 ingatkan fasa peralihan, tapi dah sebulan lebih ni, entahla.. tapi layankan jelah..masa sibuk betul bg juga papanya pegang walaupun dia meraung macam kena dera..budak kan? Apa nak kata lagi.. kalau ikut pengalaman naim, setelah masuk 4 tahun baru mula banyak main sendiri.. sebelum tu memang menempek kat kaki mama juga..

Belog Santai said...

Singgah pagi Isnin jenguk Mila..have a good day ya...

Sofu Hashim said...

Kepenatan sungguh Arfan ya..
Dia pakai kain pelikat??

Fiza Rahman said...

Arfan tau mak dia nak start kerja dah. TU yang manja sgt.

Mcm minta tukar HP haru tu...hehehe...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Hp saya pun sama.
Selalu je hang.
Banyak kali saya nak start dah BW ni..
Tapi kene power off then on balik.

misz sheyla said...

kite pun xboleh skroll klau bukak blog

Yana Yani said...

saya tak guna HP nak BW so tak penah alami masalah gitu

anak-anak saya gitu juga
tapi bila mereka dah besar sikit
kurang dahlah nak menempek
lagipun mungkin sebab kita ni mak kan

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Alahaii..comel je Arfan tido..tapi memang betul kot cammy anak lelaki memng manja dengan mak..sama macam Aqil jugak..Medina flexible..dedua boleh..hehee..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
nomeeeeiiinya arfan pakai kain pelikat he3

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Mungkin jugak kot anak laki rapat dwngan mama dia.
Tapi x surelah orang lain.
Ini dalam konteks diri sendiri.