Tabung

12 November 2014

Malas Sebenarnya

Dh 2 hari aku xupdate rasanya..Penyakit malas memang bermaharalela dlm diri..Ni pon update sebab saje nk gtau korg ak memang malas..Ak cme BW je sepanjang ak x update ni..Ada yg ak tgl komen, ad yg ak jd silent reader jer.hehe

Ok, update hari ke 7 Arfan..Biji2 dh hitam keseluruhan cuma belum luruh / hilang sepenuhnya..Lotion calamine yg ak beli pon dh habis..Perlu ke aku beli lagi ek? Hmm..ke guna je yg klinik bg? tengok lah mcm mn..harap biji2 Arfan ni x tumbuh balik..Dah lama sgt aku cuti ni, rasa bersalah pn ada jgk..walaupon memang dh dpt cuti kuarantin kan? Mujur la bahagian keje aku masih blm jalankan tugas yg sebetulnya lagi, so blm bz sgt la..Kalo x, susah jugak sbb tpksa menyusahkan org lain utk siapkan keje aku..

Smlm hidung Arfan plak tetiba luka..Aku xpasti la luka sebab dia selalu gosok atau jangkitan drp kudis dia..tp aku harap x merebak teruk..Nauzubillah..Aku xmampu utk tambah cuti lagi..aku risau takut ada yg jenis xphm kan? huhu..Sebab x seme org phm masalah kita, tambah2 bab keje..hehe.

#prayforArfan
#semogaArfansembuhcepat

Nah belanja beberapa keping pic Arfan pagi tadi..Dah beberapa hari xbwk dia kua umah..Pagi td dia bangun awal kol 6.30pagi so aku trs mandikan dia..Aku pn mandi sekali, siap2 p trn bwh buang sampah..Aku nak tolak troli tu lgsg dia xnk bg..Aku sentuh sikit pon dia kata 'tepi..tepi' geram sggh..Macam dh besar kan..hehe



Ni pic lepas dh buang sampah da..hehe..

Ok, siap 1 entry..Alhamdulillah..

Arfan tgh tido ni..ekeke

10 comments:

Mama Niza said...

alahai.. tak update pun takpe, yang penting kesihatan anak terjaga..

don wori, mama akan jejaki awak kat sini.. hihi
Mama Niza

Safirul Amar Azmi said...

wah nampak arfan dah kembali cergas..alhamdulillah....semoga semuanya baik baik saja..

Yumida Huda said...

sm tinggi troli ngan arfan. blh belikan dia basikal. mesti dia suka kayuh

mama 3farhanah said...

Kesiannya, semoga cepat sembuh sayang.
Mama awak risau tu.
Tak semua orang paham bila kita susah, dikatakan kita sengaja mencari alasan.

Mama Myja said...

semoga cepat sembuh ya arfan..

Cik Aann said...

sian dia..
cubalah try mandi dengan Basic H n sapu cream herbal blend..insyaAllah dapat membantu.. sian baby2 ni.. selalu kena sakit HFMD..

Apa makanan keluarga anda?

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Arfan rajin tolong mama ye.
Semoga menjadi anak soleh.
Jangan garu-garu tau.
Letak ubat biar cepat kering.

TunSha Ayunie said...

dah sihat sikit ya arfan... alhamdulillah dah boleh tolong mama... get well soon baby.... boleh tolong mama lagi...

adianiez AIDA said...

arfan sayang... cepat sihat ye.
sian ibu tu :)

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Semoga cepat sembuh ye Arfan..Hopefully akan hilang segala bintik2 yang tak patut tu kan..Amin!