Tabung

09 January 2015

Aktiviti hari minggu yg lepas.

Ni kisah malam minggu aritu...Tak de perancangan pon ni...Si suami lah tetiba rajin plak nak bawak ronda2..Hehe...Arfan ni sejak dia lahir, aku memang xpernah bawak dia lepak2 mcm ni... Dh nak masuk 2 tahun baru tergerak nak bawak lepak hehehe...Dh besar baru tahu sikit nak hayati pemandangan malam..Kalo kecik2 bawak, dia xreti lagi..So membazir..Hehe..

So aku takde pe nak bebel sangat...Jom tgk gambar, yg x seberapa..Hehehe... 1st mestilah pic Mama n Papa Arfan yg perasan mcm tgh deting berdua je..hehehe...



Dia malas nak layan Mama bila Mama mintak pandang kamera...Anak teruna ni memang x bape gemar bergambar

Tengok tu, sjk akhir2 ni asyik masuk jari je dalam mulut...Nak kata gatal gusi, rasanya gg dh tumbuh semua kot ( takat perkembangan untuk umo dia laa)

Ni masa mula2 sampai...Berlagak taknak org pegang...Nak duduk sendiri hehe..Lepas tu pandang kamera, sengih...Haih anak, mcm mn Mama x geram dgn kamu..

So mendapat la bila dh berjalan sorg2 kan...Berlagak lagi...Bising mulut dia ngadu dia jatuh, tunjuk tangan yg sakit

Puas lah Papa tiup2 tangan tu selagi dia x puas hati hehehe..Mulut bising.

Ni gaya nak mengadu kat aku plak..Tunjuk tangan dia dan tunjuk tempat dia jatuh..Selagi aku x pukul tempat dia jatuh, selagi tu mulut dia duk tunjuk..So lepas dh hentak2 kaki kat lantai tu, diam lah dia..Sambung berjalan balik..Hehehe.. Dah lupa da kes jatuh tadi.

Ni selfie sensorg....Skrg pndi da bukan icon camera...Selalu tekan butang video...Kat henpon aku..byk da video dia amik sendiri hahaha...

Ni pon selfie sendiri...Aihhh...



Sekejap je kami lepak2 ni...Bukan ada apa pon, bosan la..Akhirnya anak sendiri yg ajak balik..Dia memang bkn kaki jalan...Hehe..Mudah bosan....

Macam aku g klinik Selasa lepas mcm tu lah...Tengah nurse duk tanya soalan kat aku, dia sibuk duk ajak 'jom mama' jom mama.. org dlm bilik tu gelak je...Bising mulut dia...Dh dlm bilik dia x bebas..Sbb tu sibuk ajak kuar.Hehehe...


Anak bertuah....Sangat happy dapat memiliki dan menjagamu sayang..Semoga membesar menjadi anak yg soleh dan mendoakan untuk kedua ibubapamu ye anak..

5 comments:

Safirul Amar Azmi said...

Arfan perlukan adik tuuu...milaaaa...dah mula sap jari tu...heeee...

Mila Hilas said...

jari tgn je bkn jari kaki..ekekeke...

TunSha Ayunie said...

ceria je gambar 3 beranak... hihi... semoga bahagia doonia akhirat kak mila :)

adianiez AIDA said...

sama la dgn ijat, disuruhnya kita babab balik dinding ke, meja ke, tilam ke, tempat dia terkena sakit :)
selagi x babab, selagi tu dia dok ngadu dgn kita hu hu hu...

Akif Imtiyaz said...

Alololo sian dia jatuh eaaa... ..