Tabung

10 January 2015

Anak buah baru - NUR FAQEHAH AUFA


Tahniah buat kakak ku yang telah selamat melahirkan baby girl 6 Januari yg lepas.. Dia lahir jam 1159mlm...Kalo lewat seminit dah 7hb jadinya hehe...Xsempat2 nakkeluar..xleh tunggu ag seminit. Hahaha... Berat 3.69kg... Budak banyak bulu ni..Kat belakang badan pergh..Kalah acik dia ( Aku lah tu ) hehehe.. Comey sangat..Tak puas jumpa smlm... Sekejap je rasa...



Memperkenalkna Nur Faqehah Aufa Mohd Faisal... Skrg dah hari ke 5 kamu keluar ke dunia..Hehe.. Ni pic semasa umo beberapa jam...

Alhamdulillah semoga kamu trus sihat dan membesar menjadi anak yg soleh :-D




6 comments:

Aisy Nasiha said...

Wah.. berkenanla dengan nama aufa ni. Nk tgk apa maksudnya nanti.. moga jadi anak solehah ya baby..

Cik Hani said...

tahniah buat kakak awak yang selamat melahirkan baby yg comel ni ye :)

adianiez AIDA said...

anak buah terbaru aida da 5 bulan :)
apapun, tahniah...

Nur Razali said...

bila ternampak baby aufa terus tinggalkan jejak kt sini ;) comelnye anak syurga ni..Tahniah ye!

aishah nin said...

tahniah dapat anak buah baru. Sedap nama Aufa tu :)

Daddy Ziyyad said...

Comelnya Aufa...:)
3.69kg tu...bersalin normal ke? :)