Tabung

06 January 2015

Stroller - Please Behave

Aku ni tengah pening la...Dah lama duk servey stroller atau buggy untuk anak teruna hensem tu..Yg lama dh patah tapak..Tp masih blh guna..Sbb aku lapik dengan tilam dan toto...kalo tuko kayu tu blh la guna dgn baiknya..Tapi aku dh bosan dengan stroller tu..Hehe..

So aku tgh giat duk servey stroller ni...Smlm aku pegi Jusco Equin tu...Tapi sayangnya...Beberapa stroller yg aku nak, seme xde stok..Aku xtahu dorg ni boikot aku ke apa..Tapi seriusly, aku betul2 kecewa..Kat Alamanda pon xde choice gak...


Ke aku ni cerewet sgt? Sbnrnya bukan cerewet tp aku pk utk kesenangan aku dan anak aku..Skrg stroller byk yg jenis terbuka kat depan tu..takde sekatan..kalo ada sekatan plak tak de celah untuk kangkang tu...tahu jelah anak aku ni..kalo xde kangkang tu mesti dia melurut je turun sendiri nanti..Kalo nk pakaikan belt, memang takde nye ler..dia bukannya suka benda2 terikat kat badan ni...

So memang susah tau nak dapatkan stroller yg ada ciri2 yg aku nak tu..Smlm cuma ada 1 je pilihan stroller yg mcm aku nak, tp takde stok..Sedih sgt..Ada yg 1 lagi tu, memang besar dan cantik, kaler merah..Cuma 1 je ciri2 dia xde..takde kangkang..kalo x, memang aku dh amik da...Korg phm x kangkang tu cmne? hahaha....


Ada tak sape2 tahu pilihan stroler ada kat mane? Pasaraya mana yg byk pilihan ye?? Tolong lah aku...AKu nak berikan sesuatu untuk anak aku ni..Kesiannya dia dh hampir 2 taun pakai stroller lama tu..Hehehe.. Kat LAZADA takde langsung stroller yg aku nak..Susahnya..kecewa..Kat MUDAH plak..x byk jugak..yg ada tapi dah terjual..Arghhh..Susahnya...Tapi kan korg, jgn suggest yg mahal2 tau...AKu cume bajet dlm RM150 jer..Hehehe....Kalo xde sgt RM200 pon blh la..

Tolong yeeeeeeeeeeeeeeee!!!

3 comments:

Safirul Amar Azmi said...

haritu tengok kat jayajusco...melaka...stroller terbaikkk! hehe...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
samala kita
si fayyadh punya stroller pun tak sampai rm200
he3

mama 3farhanah said...

Saya pun tersilap beli stroller dulu, takde celah kangkang tu...alih-alih tak guna pun.