Tabung

19 September 2014

Ada org marah

Terkejut weh, bgn pg ni baca 1 komen..tapi aku lupa nak snap shot...aku try cari balik benda tu tp dh x jmpa..aku xphm knapa org tu tetiba nak mrh aku..Padahal aku komen biasa jer pn.bkn ak kondem pn psl benda tu..

Ni kes pasal carrier baby yg heboh 2hari ni..Mesti korg ad yg tbaca pasal tu kn.yg baby 4bln koma sbb terjatuh drp baby carrier tu..Sebabnya pakai ergo fake..

So smlm xsilap aku ad yg share status blog tu kat google, so ak komen lah..aku lebih suka pakai stroller drp baby carrier tu..sb xnk benda2 cmni berlaku.. (lbh krg cmni lah ak komen). Tetiba ad 1account google ni nama T.EJ tak silap aku, dia mrh aku..tetibe kata ak paling koman skolah menengah, nak jdi ibu bijak, pnjg lebar lah dia mrh ak..ak xphm npe dia ckp cmtu..pdhl aku xde komen kondem ke ape..kalo ad spe2 yg terpandang komen tu blh x tlg print screen utk aku? xpuas hati plak rsa kalo x tnjk ape yg dia tls tu..then ad la 2 org insan yg bekap aku..tp serius ak xphm motip t.ej tu mrh ak mcm tu..sbb ak rasa ape yg dia mrh tu xde kaitan dgn ape yg ak komen..adoii..pening lah manusia ni..

Pd T.EJ ,kalo ko bce blog ak ni..ak nak ko komen ape mslh ko dgn komen ak tu..ape yg ko phm psl komen ak smpi ko mrh ak pnjg lebar..serius ak xphm..ko penjual ergo fake ke ape? huhu...


9 comments:

norhasnizakhalid said...

apa masalah dia nak marah-marah ye, kan setiap pendapat itu berbeza, terimalah pandangan dengan terbuka....

sabar dear..

Farah Waheda Wahid said...

mungkinlah dia penjual ergo fake kot??? tu yang melantun bagai tu...

Unknown said...

erk..sabar2 erk kak..hihi
yumida kurang arif part dua2 bende tu. belum lagi pernah memiliki n menggunakannya. insha Allah lepas dah ada baby, baru tahu pengalaman guna benda tu.
sabar erk TEJ..
abai je kak..dia tersilap paham kot

drshikinzainal @ ekin said...

Tsk payah pikir sangat orang tak betul macam tu, mama SA.
Buat sarat kepala otak kita je.
Mungkin ade lah tu kaitan kat mana-mana dalam hidup dia.
Pstt..kalau jumpa nanti btau ea.
Teringin nak baca jugak. Haha..

Tunsha Ayunie said...

standard kak mila, apa yang kita sampaikan, mesti orang salah ertikan...

Unknown said...

pantang kot tak kenal tiba2 nak marah. huhu. sabo kak sabo. maybe dia silap tempat komen kot

Fatimah Nabila said...

owh, emm, dia ni keyboard worrior kot..semua org ckp dia nk -ve..

Unknown said...

peninggg lalat kot mamat tu... ;D

Karya Mahirah said...

laaa kenapa dia nak sentap? adui mesti penjual tu... hihi...