Tabung

27 September 2014

Wajib Gaduh

 Kalo hari cuti cmni lah rutin..bergaduh dgn budak kecik ni..Dia dh botak da.. ptg smlm pegi kedai..Seperti biasa adegan airmata dan meraung sekuat hati adalah rutin tiap kali potong rambut. hehehe.. 

Org yg ada kt kedai tu gelakkan je budak botak ni nangis beria.ekeke..airmata berjurai2 keluar..tangan tu duk gapai2 mtk simpati suh aku amik.hehe..sudahnya rambut dia xblh nak btl2 cntk..ad jugak yg tertinggal pnjg pendek.hahaha..xpe lah xnmpk sgt..

Tu dlm pic, suka sgt dpt main spek aku...dh rosak da spek dia punya angkara.ntah cmne dia buat..terpeleot habis tangkai spek tu..masih blh digunakan..kalo x..melayang lg duit.huhu..

13 comments:

Jari Manis said...

itu biasa Mila ..ragam budak tecik kalau kalau bawak pegi potong rambut..Anak buat JM pun sama..umur 2 tahun..setaip kali nak gunting rambut mesti meraung..ntah apa perasaan dorang ketika itu hhihih..kalau rakam then tunjuk semula bila dh besar mesti dorang malu kan hihhi

hidayu ayumie said...

hehehe mcm seronok je tgk..
adik sepupu pon macam tu jugak kalau kene potong rambut
macam nak kene potong jari..

Yumida Huda said...

pernah tgk anak member menangis2 kena gunting
lepas tu mak dia marah kat org kedai tu, katanya x gunting cara lembut
hmm..budak2 kan sure la nangis
saya klo spek patah, huhu....sure hari2 dilanda salji kat malaysia, kabur...

Mardiah Diana said...

Singgah malam Mila...comel dah dia botak...hehe...

Etuza said...

asalamualaikum ...kesian dah botak, tapi sebenarnya kanak2 lelaki ini normal, anak2 Etuza dulu semua pernah botak..sekarang ni dah pilih style sendiri tak nak botak..1,2 3 ok..

Enor Adam said...

Perkara biasa tu..

Tahniah anda ada blog yg menarik.
Jemput blogwalking di www.yatiadam.com

kakyon said...

KY suka baby or budak kecik botak, senang nk bersihkan kotoran di kepala n syampoo rsmbut pun senang..

Asha Lya said...

Ok la tu sis da kwn gaduh x la sunyi kan hhee

Iryns Ahmad said...

haha..budak suka sgt maib spek kan?perasan x...ank sy pn mcmtu abis spek atok n wan dia kerja kan tp setakat ni belum terpeleot lg hehe..

acik idah said...

kadang2 budak2 nie dia ada trauma gunting rambut... macam anak idah sebab dia pernah luka kepala masa cukur kepala... nasib dah besar nie tak melalak dah... :D

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Anak-anak saya masa kecik pun sama.
Meraung kat kedai gunting rambut.
Lagi-lagi papa dia suka bawak pi kedai India.
Dah besar-besar ni alhamdulillah x macam tu dah.

Karya Mahirah said...

Comel apa dia botak hihi.. macho tu...

Hikayat Seorang Budak said...

sayang rambut dia kot tu nangis. hehe