Tabung

19 September 2014

Nafsu Songsang

Terkejut aku bila terbaca pasal benda ni..Allahuakbar.Apa nak jadi lah..Umo dh 66 tahun kot..umah kata pergi, kubur kata mari..Tak takut lgsg dgn azab Allah..Dh la katanya imam masjid..Allahuakbar..tak terkata aku bila membacanya..Mcm mana org nak  respek alim ulama mcm ni kalo org yg dipercayai pn perangai mcm setan? Mcm mn blh jd imam pn ak x phm la..

Kes ni pn terbongkar sebabnya pasangan dia buat laporan..Buat laporan pon sebab geram bila mana imam tu curang..Allahuakbar..ada istilah curang bg nafsu songsang? Dari tahun 2008 dorg buat benda tu..bygkan lah..skrg dh 2014..Allahuakbar...dh hampir 7thn bergelumanv tanpa rsa bersalah lgsg..tak terpikir ke kalo tetiba Tuhan tarik nyawa ketika tgh buat bnda terkutuk tu?? nauzubillah..Seriau weh aku.Apa nak jd skrg ni? org tua pn pangai lebih dri binatang..

Pemuda tu plak sggup jd bahan imam tu..imam la sgt..Dh la buat keje kat masjid..Semoga dorg sempat bertaubat dan amalan diterima Allah..Bila hati dh hitam, mcm ni lah jadinya..Ada anak bini ke tidak ak x pasti lah..kalo ada, ak xtahu ape perasaan dorg..Malu x terkata...

Semoga kita semua terhindar dari melakukan perkara2 yg merosakkan iman..Berusaha lah utk perbaiki iman kite ...Aku takut sgt...takut amalan x cukup ble mengadap Dia nanti..

kepada semua pembaca blog aku, sekiranya aku tiada nanti, mohon lah sedekahkan Al-Fatihah utk aku dan berdoa yg baik2 yer. terima kasih.


9 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Seram sejuk sy bc news tu td

Syaza Nazurah said...

Allah masih beri dia peluang untuk taubat. Moga dia ambil kesempatan yang ada ni.

Ayu Jafri said...

zamn sekarang ni macam2 kan?huhu...takut dengar...mudah mudahan kita selalu dibimbing oleh hidayah Allah.

timm bill said...

huhu..klau curng dgn prmpuan bleyh terima lgi..huhu..sabaq je larr..dunia akhir zamn..

TunSha Ayunie said...

Itu sebab sha memang tak sanjung memana ulama'... sebab perkara macam ni, mereka pun manusia yang bernafsu... kekadang sebab ikutkan sangat hawa nafsu... hurmm

hidayu ayumie said...

tula... kadang2 yang lagi tua pon xboleh berfikir.. zaman dorang mude tak ada benda2 cmni kot kak.. tula orang kate nak akhir zaman

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Terlepas ketapi..
Cerita imam ni baru lagi ke,mama SA?

kenny977world said...

Isshh...isshhh. Cobaan

Daus Redscarz said...

hmmm.. 66 tahun umurnya. huh