Tabung

30 September 2014

CPUV Nuffnang - Sunsilk dan RHB

 Tu...tgk tuuuu..yang aku bulatkan tu..Terkejut beruk aku tgk ada 5 tgh ongoing.. Walaupon jumlah xdelah besar mane, tapi aku bersyukur..Ada jugak nampak hasil drp aku berblog ni..Takpe, sikit2 kita kumpul..Aku cadang nak simpan smpi setahun, tgk bape banyak aku blh kumpul..Hehehe..

Kalo korg ada nampak iklan yg ongoing tu kat blog aku, tlg lah klik ye..Tlg menolong amalan mulia..Ekeke...Kalo aku ada ternampak iklan korg, nt aku klik jugak eh.. Hehehe..

Thanx tau korg yg sudi klik.. :-)

p/s : Aku suka pakai shampoo Sunsilk ni sebab dia bau wangiiiii sangat tau...

p/s : Aku jugak memang pakai bank RHB tu sebab kete viva aku, aku guna loan RHB hehe..Thanx RHB sebab sudi sediakan loan utk aku beli kereta comel cenonet tu..ekekeke..

18 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah, rezeki, tahniah yer...saya tumpang happy untuk awak...

Normi Nieza said...

tahniah..klik iklan..:)

Siti Rohaida Yusof said...

tahniah..

ain samadi said...

tahniah ye salam perkenalan daripada akak..samalah akak pun dapat cpuv ni

Aisy Nasiha said...

5 on going, masyukla nanti. Tahniah.

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

wah berderet2..tahniah.. =D

Mila Hilas said...

trm kasih u all...ni pn sbb kwn2 juga kan yg sll singgah sbb tu nuff sudi bg sy hehe

Mar Mansor said...

banyak sungguh..tahniah2..

Siti Nooryanawati Mohamed said...

Tahniah. Rezeki Arfan lah tu... (^^,)

Mrs Velentine said...

tahniah rezeki anak tue

Nao Mei said...

tahniah dear

Yumida Huda said...

tahniah kak. rezeki tu. sy paling suka part cpuv on going

Amanina Mads said...

tahniah

sha dhira said...

tahniah sis, nuffnang mmg baik hatiii.. hehehehe :D

Sue Sopian said...

tahniah.. :)

Jari Manis said...

tahniah..nuffnang perihatin tu

Masya said...

tahniah .. banyaknya tgh menari ...

Hikayat Seorang Budak said...

tahniah kak :)