Tabung

24 September 2014

Perampas!!!

kenapa lah ye ko tu dh la perampas tp perangai ko lebih jijik drp wife 1st..Memang xsedar diri sungguh tau..Dah la cara ko amik laki org tu dgn cara kotor..aduhai..kenapa lah kan ada org mcm tu dlm dunia ni..Ish nauzubillah lah..
 
Korg tahu tak aku ckp psl sape? Mesti terkejut kan tetiba je mrh2 psl bini ke dua ni...Kalo nak tahu skrg ni aku duk layan dua cete ni...Astana Untuk Aleesa dan Selamat Pengantin Madu.. Korg tengok tak?
Paling aku benci cete tv9 tu lah..amyra rosli tu jadi gila la plak dlm cete tu..memang menjadi dia lakon watak tu...aduhai aku plak yg meroyan tgk cete tu tp control je sbb dh thu xleh buat apa..hahahaha...sengal kn..dh thu lakonan pn tp emosi ak tetap xleh blah..Kesian Aleesa dh la kena tikam dgn sahabat baik sndiri lepas tu suami plak dh tak percaya dgn dia...Nak jumpa anak pn kena sembunyi2.. kesian kan??
 
Dengan cete tv3 tu plak si eina tu berlakon..ish geram tgk..ckp pn nak kontrol2 je..x suka la kat dia.hehe..ko dh la merampas lepas tu ada hati nak buat benda syirik tu kat suami ko..Mujur suami jns x dgr ckp yg jht..so kira ok sikit la ak xde lah emosi sgt ble tgk..hehehe..lucu je yg laki tu..pdhl muda lagi tp dh jadi bapak 2,3 org anak..hahaha...
 
ad tak yg jenis emosi mcm ak kalo tgk tv? Hehehe..benci tau...dgn perasaan sendiri..ekeke
 
p/s : Pinjam laptop husband jap update entry..henpon mmg nak kne buang dlm laut ni..bila nth ak nak p hantor kdi..aduhai...selagi x sembuh henpon tu, mmg ak xblh BW la mlm2.bosan la ak mlm2 lepas ni..sory lah kalo xde singgah bls ye...


9 comments:

hidayu ayumie said...

ish issshh sbb tu ayu xmo tgk cte malayu..
nanti jadi emosi pulak, mule lah masing2 nk jadi pengarah kan

Nao Mei said...

Alahai sentap gak cik akak baca ayat pertama du,,hahaha...biasalah menjiwai watak nampak dear..hihi...luar tv lagi tu....
Tu pasal cik akak tak nak tengok cta cam tu...sakit hati dibuatnya..hihi

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Haha..sentap jugak.
Ingatkan reality tadi.
Haha..ada 2x tgk cite cinta aleesya tu- x suka orang macam tu.

TunSha Ayunie said...

Sha emosi bila tengok citer selamat pengantin madu tu... menyampah tengok watak si eina tu.... overrrrrr....

Safirul Amar Azmi said...

Lakonan yg mantap dn memberi kesan

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Hahha..akak pon emo tengok citer tu...tapi lebih suka tengok TV9 sebab tak suka Fasha n Eina..ahhaha..Meluat!kakakak...Siap husband cakap lagi..eh bukan Fasha ke yang perampas..kikiki

Daus Redscarz said...

dah la rampas, lepas tu nak bomoh-bomoh lagi.. heheh..

*tengok citer ni bila tertengok je. tak follow sangat pun..

Karya Mahirah said...

Nasib baik KM tak layan cerita tengah malam.. klu tak dengan aku2 sekali meroyan sama hahaha...

Jari Manis said...

ishh..ingatkan marah siapalah tadi..rupanya tengok DRAMA hikss