Tabung

06 September 2014

Short update

Luga lah wei bila bac status budok2 skoloh zmn leni..dok kira lah laki ke puang..sm naik jer..siap ad anibesary bagai tu yg xtahan..aduhai adik2 jgn la buat lawak di pg hari lah..akak xblh nk buat status kt fb kang awok sentap..awok tu doh la suke sgt buat status sentap2... akk kesian kat mok ayoh awk lah dik... spender pon mok ayoh awk hok tolong basuh, tlg beli..ada hati nak sambut ulang tahun pertama perkenalan tu..adoiiyaiii...gelihati..

p/s : nt zmn makin maji, acaner lah corak perkenalan/ perkasihan/ pengoratan anak aku ye? risau plak bila memikirkannya.. semoga Muhammad Safiy Arfan sentiasa dibwh lindungan RahmatNya..aameeen..

gambar xde kaitan dgn entry yer..hehe..saje nk enterprem...pakai kamera depan, xde flash memamg kabur la pandangan hehe..

2 comments:

Norhasniza Khalid said...

hohoho.... takutnya,. tak mahu.. tak mahu anak dara ku dipikat..

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Betul mama SA.
Gelihati baca.
Memamg betul tu spender pun mak basuhkan lagi.