Tabung

15 September 2014

Senak perut

Aku tak tahu lah arini kan aku rsa lain mcm la kt perut ni.Nak duduk rasa senak..nak berdiri kne slow2...rasa dia mcm peranakan ak kt bwh jer..benda yg sm ak rasa msa 3bln lps bersalinkan Arfan..

Apekah petanda ni? aku takde pn angkat berat..xde pn buat lasak2 sgt..Aku dh takut ni.huhu..Jgn la ape2 peranakan aku ni..huhu..nak urut plak xthu spe bidan kat sini.. Yg ad pn bkn btl2 bidan, setakat gosok2 je dh caj rm60.. x berbaloi langsung.. susah la nak cari bidan skrg ni..adoiii...acaner ek nk thu keadaan peranakan dikedudukan yg btl ke x? 

10 comments:

Sally Samsaiman said...

sakit sangat ke kak...? bukan sebab masuk angin atau gastrik??

timm bill said...

peranakan jatuh? gulp...

Norhasniza Khalid said...

baik jumpa doktor...

Tentang Kita said...

jangan duk main2 urut jer...better gi jumpa doktor

azizah :) said...

better kak jumpa doc la kalau sakit2 gitu.. kalau xde apa2 leh la mengurut

Mardiah Diana said...

Betul tu...kalau masih sakit bagi pergi jumpa doktor eya dear...done follow di sini...

ibuhebat said...

kat bangi banyak tukang urut berpengalaman. kalau nak contact no bgtau ya.

nuyui a.k.a miss YUI said...

kena periksa cpt tu.. tkut melarat lak kak.

bobiedanbad said...

Jumpa doktor

acik idah said...

boleh buat sendiri Mila... tarik nafas panjang2... pastu letak tapak tangan di bawah perut... tekan sambil naikkan ke arah atas... bergilir2 tangan kiri dan kanan... buat kiri perut hingga kanan perut... :)itu utk kes emergency... better jumpa tukang urut atau dr laa...