Tabung

16 September 2014

Biodata saya

Pagi tadi otw nak g opis lepas anto Arfan kan, aku dengar kat radio pasal bertukar2...Yg buat aku tersenyum simpul kan pasal sorg tu cakap dia suka tukar2 biodata..Hahaha..Tetiba teringat aku zaman sekolah dlu..wakakaka...Aku pon penah jugak bertukar2 biodata ni..Kahkahkah..Serius bile ingat balik rasa nak gelak terbahak2 jer..Mcm bangang je buat mcm tu..Malu sendiri je rasa duduk dlm kete tadi..wakakaka

Dulu ada la beberapa kali kot aku buat perkara bangang tu.kahkah...Siap tulis nama penuh, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman kegemaran..adoiii.....Ntah dari mn sifat ni aku tiru....Yg lelaki pn sama, bg biodata..Tapi aku rasa takde satu pn yg aku simpan...Wakakaka....Kalo aku ada simpan , mau ak koyak2 kan sebab malu jika diingat balik..Hahahaha..

Korang cmne? Ada yg buat biodata ke dlu2 sblm berkenalan?

11 comments:

ain shahrulazri said...

haah, zaman sekolah dlu mmg selalu wt biodata hihi

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Betul2.. rasa mcm nak lempang diri sendiri bila kenang balik zaman dulu2...zaman budak2 la katakan..heeee

Cik Asma BLuppy said...

ade simpan ag buku biodata tu. kahkah. maluu oii bila baca satu2. lawak betol.

acik idah said...

zaman we all sekolah... tukar biodata bila dah nak habis sekolah... tukar2 antara kawan2 karib... sekolah perempuan... dah tentu dalam tu semua kawan perempuan jerrk... :D

Julia Johari said...

Hahahhahahah betullah...julia pun suka sangat buat biodata...pastu suh kawan buat plak...pastu simpan...ntah mana ye koleksi biodata tu semua alahaiii rindu

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Samalah jugak..ada buku biodata..ehehee..dari situ dapat kenal antar kawan kan..makanan kegemaran lah..hehee

intanfirdaus247 said...

Hi dear..lama kak Intan x jengah sini..maklumlah jrg jrgvberblog..hihi...
Pasal biodata n akak pon penah juga..hahah..kelaka LA igt balik

budak said...

haha. macam benda wajib kot zaman skolah dulu. beli buku cantik2 mintak biodata kat kawan2 :)

hidayu ayumie said...

dulu siap ade buku biodata lagi.. masing2 isi ikot kretiviti masing.. mmg rasa mcm nak gelak, tapi tu kenangan yang budak sekrang tak akan dapat da

nini said...

opkos la ada....kalerful lg..nak buat kenangankatanya

Jari Manis said...

x buat pulak..MALU!!!!