Tabung

19 September 2014

Top up Hanya Aku dan Dia

Syarat

1. Buat entry yang bertajuk Segmen Top Up by Hanya Aku dan Dia

2. Wajib follow blog ni :)

3. Tekan Hanya - Aku - dan - Dia

4.  Hantar link segmen korang ke ruangan komen ini. Selesai. Thanks

Tarikh Tamat
22/09/2014 , Isnin  Jam 11.59 Malam

Hadiah
Top Up RM5x10 blogger yang bertuah
(Jika melebihi 100peserta, topup akan bertambah kepada 20 X RM5Top Up)
Hadiah misteri kepada penyertaan pertama dan terakhir . 

Kalo korang nk join boleh tekan sini yer..jom rmikan supporter

7 comments:

Tengkubutang said...

good luck ye Mira.. heee

Tengkubutang said...

eh.. asyik tersyasyul sebab Mira aje.. Mila .. heee

Tunsha Ayunie said...

best of luck kak mila.....

Shad said...

GOOD LUCK. Nanti shad nak join jugak lah..

drshikinzainal @ ekin said...

Takde banner ye,mama?

Calrase Patrick said...

selamat bersegmen :)
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-top-up-by-hanya-aku-dan-dia.html

Calrase Patrick said...

selamat bersegmen :)
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-top-up-by-hanya-aku-dan-dia.html