Tabung

23 September 2014

Keyword

Kalo nak tahu aku memang hari2 buka akaun nuffnang tau...Bukan takat hari2 tapi setiap masa.Haha...Aku nak tgk pageview aku berapa..ada peningkatan ke tak ke ape ke kan...Suka tengok referral , tgk keyword dan mcm2 la yg ada kat akaun  Nuff tu..Kalo tang keyword tu kn, aduhai mcm2 ak jumpa..Kadang buat aku nak tergelak pon ada...Kadang buat aku hairan pon yer...Mcm xpenah ak buat entry pasal tu tapi cmne blh jmpe kat blog ak.Hahahaha..Aduhai...ni meh tgk ni mcm yg arini punya...

Nampak tak yg aku bulatkan tu...yg paling  xmenahan mama lubang jubur adik...Serius lucah weh...lubang jubur ape dia cari ni?? Alamak??? Blog ak blog lucah ke weii?? Jangan la gtu..Kat cni xde ape yg awk cri tau..cari tmpt lain..Huhuhu..seriau aku baca...

Layan bini bos??? Aduhai, lagi naye gni..Ak pmpuan nak lyn pmpuan ke? hahahaha...mcm2 la korg ni tau..menceriakan hari ak betul...dh2 jgn cri yg pelik2 lagi ye..malu tau i nk baca hehehe..


8 comments:

Asha Lya said...

Hahah pelik2 mcm aja lya dtg tag

http://blogashalya.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-giveaway-contest.html

Norhasniza Khalid said...

masyaallah... hihi...

hidayu ayumie said...

hahaha lawak je...

Cik Nadyya said...

hahaha pelik la..

kite xpna plak check bahagian ni.. part ni kt bahagian mne ekk

Khai♥Rin : anies said...

Hahaha...gelak sy

TunSha Ayunie said...

tersedak sha baca... wakakkakaka... blog kak mila yang sopan ni pun boleh dapat keyword sebegitu... hampehhh

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Mama, saya pun dapat keyword lucah.
Seriau tau..
"gambar bogel depan webcam".
Eeee...Nauzubillah.

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

hahhaa..memang kekadang kelakar pon kan..