Tabung

10 September 2014

Biskut cicah-cicah

Takbest langsung kan nama biskut tu..biskut cicah-cicah..hahaha..aku sbnrnya yg bagi nama biskut tu cmtu sbb xtahu nama sebenar nye ape...ekeke..tadi lepas balik keje, pegi kedai runcit nak beli ikan dan brg2 dapur sikit..

Budak kecik tu memang wajib la bwk.behave sgt dia..ak geram sggh tgk..comel je duk ikut ak..g ctu cni..xde plak dia main2 brg dlm kedai tu..dgr kata pon yer..Alhamdulillah..Pestime ak g kedai, ak lepas je dia berjln sendiri..Terpaksa sb ak nak bwk byk barang..Sblm ni ak x caye dia blh ikut aku, tp arini dh terbukti so lps ni ak dh x risau la nak bwk dia masuk kedai lg..hehe..

Tadi beli ikan 4 ekor, lengkuas, kunyit, minyak, ikan bilis sikit, biskut marie..Then tanya si kecik tu nak ape..hehe.mcm la dia pndi gtau kan? ada jgk dia duk main2 pegang crunhy ke ape nth nama benda tu..Coklat tu kn..ak mls bg dia comot2 nt..so ak belikan dia biskut yg cicah2 tu..Ntah ape nama xtahu lah..

Setakat ni Arfan x reti lagi meminta, apa yg ak beli dia makan n trm jer..Mula2 td masa ak buka dia ingat biskut jer..xtahu ad krim strawbery..Aku lah gatal tgn sgt pegi tunjuk kt dia ad krim tu..sudahnya dia duk mkn krim tu jer..biskut dia xmkn.. pandai plak dia guna biskut tu nak cungkil krim tu lepas tu jilat2 biskut.membazir btl anak aku sorg ni..

Dah habis krim tu blh plak dia campak je bekas tu.Nasib dh smpi umah..tapi biskutnya x terusik..dia patah2 kn jer buat main..kalo elok lagi memang ak mkn, ni hbs dh cicah2 krim..krim dlm bekas licin..dia 'colek'.. anak2.. hehe..









Membesar jdi anak yg soleh ye Arfan..mama papa syg Arfan 200% hehe

10 comments:

Norhasniza Khalid said...

feberet budak-budak.. mak budak pun suka gak ni.. hihi

mama singgah beli kotex kat sini..

~MommyAqilMedina~ said...

Sedapnyaa dia makan biskut cicah-cicah..strawbeery lagi..memang budak2 suka yang manis2 kan..sampai tak pandang kiri n kanan..hehee

mOoN IzzaN said...

ahahaha... comel je kan.. anak sy pun mcm tu.. makan krim je.. yg lain buang..

Ieta Mat Saad said...

biskut ni mmg fevret anak2 saya juga ni... hehe

Aty_Fared said...

sukas jugak biskut ni..eerr..mak nya.. heheh.. suka yang nini cokelat celup..celup celup... ;p

Amy J said...

saya yang dah besar panjang pun suka biskut tu..

comelnya Arfan... cubit pipi tu kang >.<

saya tag akak dalam ni ^^

http://amysigadisweird.blogspot.com/2014/09/segmen-bloggers-20-facts-about-me.html

timm bill said...

budak2 kn..timm suka jugk dlu buat bnda tu..hihi..

ros_reeza said...

nini coklat celup, celup, celup.. hihi.. dulu masa budak budak suka jugak .

Sally Samsaiman said...

amboi diaaaa....makan sakan haaa :D

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Anak-anak saya suka sangat ni.
Depa suka coklat.
Tapi saya sllu beli yg strawberry swbab kalau kotor x nmpk sgt.