Tabung

29 September 2014

Jemputan Jumpa Jovian Mandagie

Baru jap tadi, aku dapat call dari MyBeautyHerbs.. Dia mtk emel aku sebab nak invite aku ke Hi Tea bersama Jovian Mandagie..Aku dh trm dah emel tu...Tapiiii kan??? Aku segan la..Aku ni blogger suam kuku je...Aku low profile..Sebelum ni ada org mtk aku iklankan brg dia kat blog pon, aku x buat sebab aku x yakin aku blh up kan jualan dia melalui blog aku yg suam2 ni kan...Lagi pon..Mesti masa Hi-Tea tu semuanya glam2 je kan..AKu malu r..Aku ni dh la biasa2 je..AKu belum ada keyakinan nak join dan jumpa org2 ramai..Ada tak yg terima jugak undangan ni?? Korg pegi tak? Huhuhu... 

Dilema wanita...

11 comments:

Cekgu Norazimah said...

bestnyer ;)

Unknown said...

Wah seronoknya dpt invitation. Takyahla rasa rendah diri sangat. Mayb ini la peluang utk tampil lbh konfiden. Setiap org ada keistimewaan masing2 kan ☺

Lalu sekejap
www.mynutriqueen.com

Blog Santai said...

Tahniah Mila..Kita faham perasaan Mila tu...Tapi kalau pergi In Shaa Allah ok kot..entah-entah lupa diri lagi..he..he

Unknown said...

woww hebatt...! bukan calang2 orang dapat jemputan tu sis... pergi laa.... buang jer rasa rendah diri tu... rendah diri ni kena bertempat... :) pergi kay... (y)

drshikinzainal @ ekin said...

Wow..
Saya pun segan kalau dapat jemputan ni.
Tak check email pulak:)

Unknown said...

Tahniah Mila
Pergj je mesti best
Sofu hari tu gi yg raya Nuffnag masa tu baru je 3bln berblog semula...rugi kalu tak pergi tu

Unknown said...

hehe. sy pon segan kalau dpt invitation camtu. try la pegi kak :)
sy x minat jovian

Unknown said...

ehh beruntungnyee...
jangan lah rase rendah hati sgt...
mesti boleh punye

Cik Rose said...

Bestnya dapat undangan.. jangan malu2.. gi je :)

Shad said...

SHAD dapat jugak undangan tu sis.. mybeautyherbs jugak.. tapi tak pergi pun, jauh sgt dari kedah ni ha.. :D
lagipun, MCM segan kowt nak pegi.. hehehe :D

Jari Manis said...

kalau tanya sis mesti lah pegi...hikss