Tabung

11 September 2014

SEGMEN BLOGGERS : 20 FACTS ABOUT ME


Hadoiii aku kena tag oleh si comel ni ..Thanx ye dik sbb sudi tag akk...(Pasrah, hehehe)
Takde ape yg menarik pon pasal aku..Tapi sbb dh kena tag so wajib la kan tunaikan...
Meh aku senaraikan serba sedikit pasal aku..
1) Berkaca mata, berbingkai purple
2) Berumur 28 pada Disember nanti but i'm still cute okey!! Hehehe
3) Mempunyai anak yg hensem , nama Arfan
4) Bekerja ni agensi Kerajaan sudah 6tahun
5) Isteri kepada Mohd Salihin ( org Jawa x bape nak jawa )
6) Suka mengadap telefon..Time x hadap telefon cuma waktu tidur
7) Tak berapa pandai masak, tp dpt masak utk keluarga adalah 1 kepuasan ( Sedap ke x blkg cete )
8) Boleh simpan rahsia kawan2
9) Tak banyak cakap, tp kalo dgn yg dh rapat, byk gak la topik dibualkan
10) Agak garang, tp cepat lembut hati
11) Sudah mempunyai lesen kereta selama 5tahun ( terer tak terer gak la ekeke)
12) Merupakan anak perempuan bongsu di dlm keluarga ( Ada adik lelaki sorg )
13) Ex student POLISAS jurusan DSK (pndi2 lah korg cari ape tu dsk, hehe)
14) Penah beberapa kali putus cinta (cinta monyet ke x, xtahu la)
15) Suka memandang benda cantik, kalo perempuan tu cntk ak pn suka pndg ( bukan lesbian,hahaha)
16) Tak suka hipokrit ( tp susah jugak nk cete kebenaran,lbh suka snyp je kalo x suka )
17) Suka berkawan
18) Asal Terengganu
19) Tinggi 150cm, berat 53kg ( Dh gemuk )
20) Suka cium anak aka budak2 yg comel.

Fuuuuuuhhh, jenuh tau dik akk perah otak ni pk nak tulis 20 benda pasal diri akk..hehe...Akhirnya siap juga..Meh2 jemput baca ye :-D

21 comments:

Eda Johari said...

No 10 tu macam saya, garang tp cepat lembut hati. Tinggi kita pun sama kak, tapi berat? Erk, saya lebih 2kg. hehe malu --"

Aisy Nasiha said...

Jenuh nak fikir banyak fakta pasal diri kita ya.. ni macam saya psiko budak2 kata, ai pasal diri sdiri pun tak tahu? Habis siapa yang tahu? Cuba kena buat sdiri pasti rasa susah juga kan..

Nao Mei said...

smoga berjaya dear :)

Oshin Kecik said...

eh...umur kita sama rupanya hihihi jenuh nak memikir ni kalau kena tag :p

Oshin Kecik said...

eh...umur kita sama rupanya hihihi jenuh nak memikir ni kalau kena tag :p

Norhasniza Khalid said...

hihi... kelakar jugak awak ni.. dapat juga kenal siapa owner blog ni kan..

Asha Lya said...

dapat tahu serba sedikit pemilik blog ni hheee..

menabung sini :)

Z@i Z@mR33 said...

jenuh la nk pk klau mnta 20

Miss Yana said...

hehe..mmg agak susah nk cite psl diri, klo cite psl org bleh la..hehe.. btw folo sini..

Cik Asma BLuppy said...

hi orang ganuuu. kite orang ganu gok. hehe

Syaz Harzays Minme said...

selamat bersegmenn :)

timm bill said...

jenuh..haha! timm kna tag bnda ni dlm instagram..jenuh nk fikir psal dri sndri..hehe..

acik idah said...

perghhh 20... banyak nyer... dah macam nak jawab kertas pereksa... :D

Cik Adda said...

Selamat bersegmen.
Goodluck .
saya tag awak maaf. Liebster Award.
http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/09/blogger-liebster-award.html

ros_reeza said...

wah, akak bercermin mata berbingkai purple.. sure cantik( sebab Ros suka purple) hihihi

Cik POP said...

ahaha..8 n 9 sama..

Thanks join segmen :D

Sally Samsaiman said...

amboi...fakta gila kak! hahaha :D

A Girl Like You said...

Niceee! ;)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Memang awak comel pun.
Anak lelaki jugak..takleh jadi besan.

sha dhira said...

hai kakak berkaca mata bingkai purple.. hehe :D
TAK SUKA HIPOKRIT JUGA.. :D

fadhil eda said...

singgah dari segmen yang sama
http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/new-segmen-bloggers-20-facts-about-me.html