Tabung

10 September 2014

TV9 : Astana Cinta Aleesa

Sakit plak jiwa aku tgk cete ni..Haih, makin memuncak dh ni nampak gaya..Aleesa dh start jadi gila sebab kematian anak lelaki dia..Nenek Zhariff plak dh mcm org gila duk salahkan si Aleesa sebab cuai semasa susukan Zharul..Nak je aku tumbuk2 mulut lancang org tua..Dia kalo blakon mmg sll jd jahat..Haihh..gerammm.grrr

Jimmy, si kwn Zhariff plak rupanya ada agenda tersembunyi .Ingatkan betul2 dh berubah..Napelah org yg kita percaya dan kita tlg dia, tp sbnrnya dia gunting dlm lipatan..Ish nauzubillah..setakat ni ak xde lagi kwn mcm ni..dan mtk2 jgn ada lah smpi bila2..Ngeri weh org yg kwn mkn kwn ni..

Leha, kwn baik Aleesa pn ada hati plak dgn Zhariff..Aduhai..mslh bakal bertimpa2 dlm hubungan Aleesa dan Zhariff nanti..Aku rasa ak xsanggup kot nk tgk nt.rsa nak maki2 je walaupon dorg hanya berlakon je.hahaha..emosi tetap emosi...ekkeke

Eh, korg tgk x cete ni? Amacam best x?

6 comments:

izzeyda said...

Belum berkesempatan tengok.. ssyik kena berebut tv dgn anak jer.. tapi tengok iklan pun boleh faham skit2 citer nih..

calrase patrick said...

wow macam best jak citer nhe hehe

Norhasniza Khalid said...

mama tak tengok langsung.. hihi

Aty_Fared said...

haaa..dapat tengok..tapi tak nak tengok..kalih..sebab...tak nak emosi biler tengok...huuuu

~MommyAqilMedina~ said...

alahaii tak dapat tgk tadi..kesiannya Aleesa anak dia mati..nasib malang betul..lepas ni mesti laki dia tinggalkan dia..akak pon geram denagn nenek Zharif tu..menyakitkan hati!huhuhu

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Join mak sekaki tengok crite ni ritu.
Rasa macam nak lempang nenek dia tu.
Haha..